پاداش دو ماهه نخست ورزشکاران پرداخت شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۶:۱۲
کد خبر: ۸۵۰۳۷۷
پاداش دو ماهه نخست ورزشکاران پرداخت شد
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه مراسم تقدیراز تیم پدیده شهرخودرو با حضور استاندار برگزار می‌شود، گفت: پاداش 2 ماهه نخست ورزشکاران مستعد حضور در المپیک و پاراالمپیک پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،امیر زارعی درخصوص برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان برای ورزشکاران المپیکی گفت: ستاد المپیک 2020 توکیو تشکیل شده و در این راستا خواستار دیدار حضوری با استاندار شدیم تا ضمن ارائه گزارش از برنامه‌های ورزشی و عملکرد ورزش استان در سال 97 راجع به وضعیت ورزشکاران مستعد کسب سهمیه المپیک صحبت کنیم.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: در ادامه، شورای ورزش این استان به ریاست استاندار برگزار می‌شود، همچنین با توجه به اینکه تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در جایگاه چهارم لیگ برتر قرار گرفت و برای نخستین‌بار جواز صعود به مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد، طی مراسمی با حضور استاندار از این تیم تقدیر می‌شود.
 
وی در خصوص حمایت از ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیک بیان کرد: 27 ورزشکار استان در رشته‌های مختلف برای کسب سهمیه المپیک انتخاب شدند که مبلغ ماهیانه یک میلیون تومان برای آن‌ها در نظر گرفته شده، همچنین این پاداش در نظر گرفته شده در دوماهه نخست به حساب این افراد واریز شده است.
 
زارعی ادامه داد: شناسایی این 27 ورزشکار در بحث المپیک و پاراالمپیک براساس حضور در اردوهای تیم‌های ملی و مسابقات کسب سهمیه المپیک صورت گرفت، ولی در خصوص بازی‌های گروهی مانند فوتبال و والیبال نمی‌توان به صورت قطعی برای کسب سهمیه نظر داد.
 
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: پیش‌بینی ما رشد 100 درصدی حضور ورزشکارانمان در المپیک و پاراالمپیک است و امیدواریم 6 یا 7 نفر از ورزشکاران استان سهمیه را کسب کرده و در این مسابقات حضور پیدا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز