توزیع ۱۳ هزار و ۷۹۰ کیلو گرم گوشت گرم گوسفندی در شهرستان نقده

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۶:۰۰
کد خبر: ۸۵۰۴۹۰
توزیع ۱۳ هزار و ۷۹۰ کیلو گرم گوشت گرم گوسفندی در شهرستان نقده
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نقده گفت: توزیع گوشت گرم گوسفندی با نرخ دولتی در شهرستان نقده و حومه با نظارت بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت این شهرستان صورت گرفت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، قربان انوشه اظهار کرد: توزیع گوشت گرم گوسفندی با نرخ دولتی در شهرستان نقده و حومه با نظارت بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت این شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: 394 راس دام سبک کشف شده توسط نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نقده با دستور مراجع ذیصلاح و با هماهنگی ستاد تنظیم بازار شهرستان پس از کشتار با نرخ مصوب دولتی جهت مصرف عموم مردم توزیع گردید.

قربان انوشه ادامه داد: تعداد 60 لاشه نیز جهت توزیع به شهرستان اشنویه ارسال شد و مابقی هم در شهرستان نقده و شهر محمد یار وحومه با نرخ دولتی از بابت هرکیلو 430 هزار ریال توزیع گردید.

ایشان اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده تا پایان توزیع بصورت مستمر و مقیم بر نحوه توزیع نظارت داشتند.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان نقده عنوان کرد: مقدار گوشت توزیعی 13 هزار و 790 کیلو گرم به ارزش ریال نزدیک به 6 میلیارد ریال بود.

قربان انوشه در پایان افزود: جهت نظارت بهتر و جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و سود جوی افراد سود جو آماده در یافت هرگونه گزارش و شکایات مردمی بصورت حضوری و از طریق سامانه شبانه روزی 124 هستیم.

نظر شما