پنج تیم کردستانی در لیگ های مختلف تکواندو کشور حضور پیدا می کنند

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۲:۱۶:۲۶
کد خبر: ۸۵۰۵۳۹
پنج تیم کردستانی در لیگ های مختلف تکواندو کشور حضور پیدا می کنند
با آغاز رقابت های لیگ تکواندو کشور در اواخر خردادماه کردستان با سه تیم در رده سنی نونهالان و دو تیم در رده سنی خردسالان دو بخش پسران و دختران در این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ با اعلام فدراسیون تکواندو کشور رقابت‌های لیگ منطقه‌ای خردسالان تحت عنوان «جام غنچه‌های تکواندو» و نونهالان تحت عنوان «جام شکوفه‌های تکواندو» در دو گروه دختران و پسران از دهه پایانی خردادماه آغاز می‌شود و هیات های استانی به منظور معرفی و حضور تیم های خود تا 31 اردیبهشت ماه فرصت اعلام آمادگی داشتند.

بر همین اساس، مرحله نخست مسابقات لیگ خردسالان به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و 32 استان سراسر کشور بر اساس نزدیکی از لحاظ جغرافیایی و سطح فنی به شش منطقه جداگانه تقسیم شده‌اند و در پایان از مناطقی که رقابت های آن با شش تیم برگزار می شود دو تیم از هر منطقه به مرحله دوم و پایانی راه پیدا می کند.

تیم کردستان در منطقه چهار از تقسیم بندی اعلام شده از سوی فدراسیون با استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان، مرکزی و همدان همگروه است و باید در اوزان 26-، 28-، 30-، 33-، 36-، 40-، 44-، 48-، 52- و 52+ کیلوگرم به مصاف حریفان خود برود .

همچنین رقابت‌های لیگ نونهالان در دو گروه دختران و پسران از دهه پایانی خردادماه آغاز خواهد شد و دختران در اوزان 29-، 33-، 37-، 41-، 44-، 47-، 51-، 55-، 59- و 59+ کیلوگرم و پسران در اوزان 33-، 37-، 41-، 45-، 49-، 53-، 57-، 61-، 65 - و 65+ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تیم کردستان در سال جاری با دو تیم منتخبین استان و باشگاه رحمانی شهرستان سقز در بخش دختران و یک تیم منتخبین استان در بخش پسران لیگ نونهالان و دو تیم پسران و دختران در لیگ منطقه ای خردسالان حضور پیدا خواهد کرد.

رقابت های لیگ های مختلف تکواندو کشور با اعلام فدراسیون از دهه پایانی خردادماه آغاز خواهد شد.
نظر شما