سرمربی تیم ملی فوتسال کشور خبر داد:

احداث آکادمی فوتسال در گرگان

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۲۶:۰۸
کد خبر: ۸۵۰۵۸۶
احداث آکادمی فوتسال در گرگان
سرمربی تیم ملی فوتسال کشور گفت: احداث آکادمی ها در شهرستان هایی که مسیر رسیدن ورزشکاران به تیم ملی بسیار سخت است و استعداد یابی خیلی راحت صورت نمیگیرد بسیار ارزشمند خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا: محمد ناظم الشریعه در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص احداث آکادمی فوتسال در شهرستان گرگان اظهار کرد: باتوجه به اینکه مسابقات فوتسال در رده ملی تنها برای بزرگسالان و زیر 20 سال برگزار میشود و مدارس فوتبال هم برای افراد زیر 14 سال فعالیت دارند بنابراین استعداد ها به خوبی کشف نخواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشور ضمن بیان اینکه افرادی که استعداد دارند با حضور در این اکادمی ها استعداد آنها کشف خواهد شد، گفت: سعی میکنیم با راه اندازی این آکادمی ها، ورزشکاران به صورت یک واحد فعالیت داشته باشند و این واحد به سمت مسیر تیم ملی فوتسال قرار خواهد گرفت که با شرکت کردن در مسابقات مختلف و فعالیت، زمینه رشد آنها افزایش پیدا خواهد کرد و این اقدام نهایتا به کشف استعداد می انجامد.

وی تصریح کرد: این آکادمی هیچ منفعت مالی برای کسانی که در اینجا فعالیت میکنند ندارد وتنها سعی ما ایجاد یک آینده خوب برای ورزشکاران است.

در ادامه سید صادق موسوی رئیس هیئت فوتبال گرگان در رابطه با احداث این آکادمی در استان اظهار کرد: در استان گلستان پتانسیل بسیار بالایی در زمینه فوتسال وجود دارد و شهرستان گرگان در سال 96 در تمامی رده ها و در سال 97، به غیر از بزرگسالان، در رده های دیگر قهرمان استان شد.

وی ادامه داد: با توجه به عدم سرمایه گذاری شرایط کشف استعدادها فراهم نمیشود و امیدواریم با احداث این آکادمی شرایطی ایجاد شود تا ورزشکاران بیشتردیده شوند.

موسوی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در صورتی که سرمایه گذار ورود پیدا کند، این پتانسیل را داریم که حداقل دو تیم در لیگ برتر داشته باشیم.

رئیس هیئت فوتبال گرگان گفت: در گرگان بیش از 18 مدرسه فوتبال و 7 مدرسه فوتسال وجود دارد و ما در هیئت فوتبال گرگان تمام تلاش خود را برای پیشرفت فوتسال استان خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه فوتسال گرگان میتواند حداقل با مبلغ 100 میلیون تومان فعالیت خود را آغاز کند، در پایان یادآور شد: باتوجه به اینکه در فوتسال شهرستان گرگان ظرفیت بسیار خوبی وجود دارد، از شهرداری گرگان انتظار میرود توازن و عدالت را نسبت به تمامی رشته ها رعایت کند و حمایت خود را برای ورزش های با پتانسیل بالا در استان  نظیر فوتسال افزایش دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز