هجدهمین نمایشگاه علوم قرآنی کردستان افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۱:۴۸
کد خبر: ۸۵۰۶۸۳
هجدهمین نمایشگاه علوم قرآنی کردستان افتتاح شد
هجدهمین نمایشگاه علوم قرآنی کردستان با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هجدهمین نمایشگاه استانی علوم قرآنی عصر شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کردستان و جمعی از مسئولان در محل کتابخانه امام خامنه ای سنندج گشایش یافت.

مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کردستان نیز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: این دوره نمایشگاه در ۹ غرفه از جمله ستاد اقامه نماز استان، اتحادیه تشکل های قرآن و عترت، جلوه های قرآن و سنت در آثار هنرمندان استان، خلاقیت کودک، انتشارات و محصولات فرهنگی و قرآنی و خبرگزاری ایکنا برپا شده است.

زهرا زندی اضافه کرد: برگزاری نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی صوت و لحن، آموزش قرآن به شیوه حنجی، پنل های شعر خوانی، هنرهای قرآنی، برگزاری محافل قرآنی از جمله بخش های جنبی این نمایشگاه معنوی است.

در آیین افتتاحیه همچنین از پوستر کارگاه آموزشی و نمایشگاه پوستر و تصویرسازی قرآنی که سه شنبه هفتم خرداد ساعت هشت صبح به همت دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان کردستان برگزار می شود، رونمایی  شد.

این نمایشگاه از روز شنبه چهارم خرداد ماه به مدت ۱۰ روز در محل کتابخانه امام خامنه ای شهر سنندج صبح ها و عصرها پذیرای بازیدکنندگان و علاقمندان به آثار و فعالیت های قرآنی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز