تیم آسیایی هندبال زاگرس از لیگ برتر کناره گیری می کند؟

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۷:۲۷
کد خبر: ۸۵۰۷۱۵
تیم آسیایی هندبال زاگرس از لیگ برتر کناره گیری می کند؟
مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب گفت: باتوجه به دشواری راهی که پیش رو داریم و بالا بودن هزینه ها، اگر مسئولین حمایتی از تیم نداشته باشند از لیگ برتر کناره گیری می کنیم و در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا نیز شرکت نخواهیم کرد. بارها از مسئولین استان تقاضای ملاقات کردم و چندین مرتبه وقت ملاقات با استاندار را خواستم، اما بی نتیجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب گفت: تیم ما با کسب نایب قهرمانی در لیگ برتر و صعود به مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا، کاری بزرگ را در تاریخ ورزش های تیمی کرمانشاه رقم زد. تیم زاگرس با عملکرد درخشانی که در لیگ برتر هندبال داشت، علاوه بر توسعه ورزش، از نظر اجتماعی نیز پیامدهای مثبتی همچون ایجاد شور و نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی را در شهرستان محروم اسلام آبادغرب به ارمغان آورد.

 
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب گفت: تیم ما در شرایط سختی به نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال رسید، کسب این نتیجه در شرایطی بود که تیم ما مورد بی مهری مسئولان واقع شده و توجهی به آن نشان ندادند. پس از پیروزی نیز کسی سراغی از تیم ما نگرفت، بگونه ای که شرمنده کادر فنی و بازیکنانم شدم.
 
اعظم گفت: 30 هزار هوادار پرشور تیم هندبال زاگرس مدام پیگیر آخرین وضعیت این تیم هستند و مطالبه گر شده اند، اما این مردمی بودن تیم از دید مسئولان استان پنهان مانده است.  هرچند با تمام جان و دل برای رسیدن تیم به این موقعیت تلاش کردیم، اما باتوجه به دشواری راهی که پیش رو داریم و بالا بودن هزینه ها، اگر مسئولین حمایتی از تیم نداشته باشند از لیگ برتر کناره گیری می کنیم و در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا نیز شرکت نخواهیم کرد.
 
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب در پایان گفت: بارها از مسئولین استان تقاضای ملاقات کردم و چندین مرتبه وقت ملاقات با استاندار را خواستم، اما بی نتیجه بوده است. از آنجایی که مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در آبان امسال برگزار خواهد شد، فدراسیون زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر را کمی جلوتر انداخته و اواخر مرداد را برای برگزاری این مسابقات تعیین کرده، لذا باید در همین خرداد  تلکیف تیم را مشخص کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز