مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خبرداد؛

چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر کرمانشاه برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۷:۱۲
کد خبر: ۸۵۰۷۱۸
چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر کرمانشاه برگزار می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: جشنواره ای در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در استان برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ثبت نام تعاونی های کرمانشاه به منظور انتخاب برترین ها از روز گذشته (۴ خرداد) آغاز شده و تا دهم تیرماه ادامه پیدا می کند.

او در خصوص اهداف برگزاری جشنواره تعاونی های برتر نیز گفت: این جشنواره در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در استان برگزار می شود.

عزیزی گفت: تمامی شرکت ها و اتحایه های تعاونی در گرایش های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صفوف خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی می توانند برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: شرکت های تعاونی واجد شرایط متقاضی شرکت در جشنواره می توانند جهت ثبت نام در بازه زمانی یاد شده می توانند به سایت www.taavonibartar.ir مراجعه کنند.

عزیزی گفت: چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر شهریور امسال و همزمان با گرامیداشت هفته تعاون برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز