به صنایع آلاینده تسهیلات پرداخت می شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۶:۴۳
کد خبر: ۸۵۰۷۳۷
به صنایع آلاینده تسهیلات پرداخت می شود
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه گفت: درصدد هستیم با همکاری معاونت اقتصادی استانداری تسهیلاتی به صنایع آلاینده پرداخت شود تا آنها نسبت به رفع آلایندگی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، آذر ولی زاده معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال به طور جدی درصدد ساماندهی صنایع آلاینده در استان هستیم، گفت: طی سالهای اخیر برخی صنایع مشمول صنایع آلاینده هستند و با وجود صدور اخطارهای لازم بسیاری از آنها همچنان از لیست صنایع آلاینده خارج نشده‌اند. در حال حاضر ۳۲ صنعت مادر در لیست صنایع آلاینده هستند و در سال قبل پنج صنعت از لیست صنایع آلاینده خارج شدند.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه گفت: درصدد هستیم با همکاری معاونت اقتصادی استانداری تسهیلاتی به صنایع آلاینده پرداخت شود تا آنها نسبت به رفع آلایندگی اقدام کنند. با پرداخت تسهیلات مذکور انتظار می‌رود این صنایع به ارتقای سیستم‌های تصفیه فاضلاب، سیستم‌های پایش آنلاین و استاندارد سازی خروجی‌های دودکش بر اساس استانداردهای زیست محیطی بپردازند.

ولی زاده گفت: امیدواریم به زودی شاهد کاهش صنایع آلاینده و خروج بسیاری از آنها از لیست مذکور باشیم، در صورت همکاری صنایع مذکور استان ما می‌تواند در زمره استان‌های با صنایع سبز قرار گیرد.

 

نظر شما