فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تفکر لیبرالی وابسته به غرب نمیتواند به ملت ما عزت بدهد

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۵:۲۱
کد خبر: ۸۵۰۸۰۲
تفکر لیبرالی وابسته به غرب نمیتواند به ملت ما عزت بدهد
سردار معروفی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، برگزار شدگفت: تفکر لیبرالی پوسیده وابسته به غرب همانطور که در زمان جنگ نتوانست ما را نجات دهد نمی تواند به ملت ما عزت بدهد.

به گزارش خبر گزاری برنا: سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن درود بر 83 شهید استان گلستان در عملیات بیت المقدس تاکید کرد: فتح خرمشهر نقطه عطف انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: در یک ساله اول جنگ تحمیلی تفکر و دیدگاه لیبرالی، مشکلاتی را در جبهه مردمی ایجاد کرد اما پس از عزل بنی صدر از فرماندهی کل قوا و انسجام مثلت نیروهای مردمی، ارتش و سپاه، شاهد عملیات های موفقیت آمیز زیادی علی الخصوص عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بودیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: خرمشهر با سی و چند روز مقاومت در تاریخ ایران اسلامی در مقابل اعتلاف بزرگ شرقی و غربی پیروز شد و به فرموده امام (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 

ملت ایران بزرگ است پس دشمنان بزرگ دارد

 

سردار معروفی یادآور شد: انقلاب اسلامی به جهت اینکه بزرگ و مقتدر شده است پس دشمنان بزرگ دارد.

وی بیان داشت: تفکر لیبرالی پوسیده وابسته به غرب همانطور که در زمان جنگ نتوانست ما را نجات دهد نمی تواند به ملت ما عزت بدهد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه در مقابل دشمن نباید دچار ارعاب شویم به سه مولفه که ما را در عملیات بیت المقدس نجات داد اشاره کرد و افزود: ایمان و اعتقاد ، وحدت در نیروهای مسلح و مردم و همچنین رهبری و مدیریت صحیح که مولفه اول و دوم را به هم پیوند خواهد زد که در برهه کنونی نیز همین مولفه ها برای ملت ما مهم است.

در ادامه میر محمد غراوی، سرپرست استانداری گلستان در صبحگاه مشترک نیروهای مصلح استان گفت: صحبت در خصوص فتح خرمشهر کاری بسیار دشوار است زیرا رزمندگانی که در آن شرایط حضور داشتند این فتح بزرگ را بیشتر درک خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی دشمن تا دندان مصلح با پشتیبانی ابرقدرت های جهان قصد تجزیه خاک کشور و نابودی انقلاب اسلامی را داشت اما همه اقشار با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) در نقاط مختلف راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و به یاری خداوند، حماسه فتح خرمشهر را رغم زدند.

سرپرست استانداری گلستان ضمن تاکید بر اینکه فتح خرمشهر سرآغازی برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار کرد: طی عملیات بیت المقدس که با هماهنگی و انسجام کل نیروهای مصلح رغم خورد، 54هزار کیلومتر مربع از خاک وطن آزاد شد.

غراوی خاطر نشان کرد: آمریکا فکر میکند نگرانی های مردم در باب معیشت باعث تسلیم شدن ملت ایران خواهد شد اما مطمئنا با تدبیر رهبر انقلاب، این یک تفکر باطل خواهد بود.

گفتنی است در این مراسم از فاز اول نرم افزار جامع مجازی زیارت 2100 شهید در یازده گلزار شهدا رونمایی شد که فاز دوم این نرم افزار در هفته دفاع رونمایی میشود.

همچنین از خانواده شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر تجلیل به عمل آمد.

نجمه جهانتیغ خبرنگار

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز