دستگیری متخلفین صید ماهی در پلدختر و الیگودرز

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۶:۳۹
کد خبر: ۸۵۰۸۱۷
دستگیری متخلفین صید ماهی در پلدختر و الیگودرز
رئیس اداره حفاظت محیط زیست الیگودرز از کشف و ضبط 100 متر تور تخته ای، 5 رشته تور ماهیگیری سالیک و 44 قطعه ماهی توسط یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ احمد گودرزی در این خصوص گفت: با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست و همیاران محیط زیست شهرستان الیگودرز، 100متر تور تخته ای، 5 رشته تور ماهیگیری سالیک و 44 قطعه ماهی از متخلفین صید ماهی در حوزه های آبی و منابع آبی پشت سدهای این شهرستان کشف و ضبط شد.

او افزود: با عنایت به پایان فصل صید آبزیان، هر گونه صید آبزیان ممنوع می باشد و بر همین اساس و طبق قوانین شکار و صید با این متخلفین برخورد می شود.

گودرزی  گفت:  پرونده این متخلفین پس از صورتجلسه اولیه به مراجع قضایی ارجاع داده می شود،

همچنین رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر از دستگیری متخلفین صید غیر مجاز آبزیان و کشف و ضبط وسایل صید آن ها در این شهرستان خبر داد.

علی الشتری نژاد گفت: با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر، سه گروه متخلف صید غیر مجاز آبزیان دستگیر و از آن ها 20 قطعه ماهی و تعدادی تور و ملاقه ماهیگیری کشف و ضبط شد.

او افزود: با عنایت به پایان فصل صید آبزیان و شروع تخم ریزی آن ها، هر گونه صید آبزیان ممنوع می باشد و بر همین اساس و طبق قوانین شکار و صید با این متخلفین برخورد می شود.

الشتری نژاد با اعلام اینکه پرونده این متخلفین پس از صورتجلسه اولیه به مراجع قضایی ارجاع داده می شود، گفت: از تمامی دوست داران محیط زیست تقاضامندیم هرگونه تخلف در حوزه شکار و صید را به سامانه 1540 اطلاع دهند.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه