مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:

پیشرفت ۷۲ درصدی بزرگراه اردبیل-مشگین‌شهر

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۰:۰۶
کد خبر: ۸۵۰۸۱۹
پیشرفت ۷۲ درصدی بزرگراه اردبیل-مشگین‌شهر
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از پیشرفت ۷۲ درصدی در روند ساخت بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محبوب حیدری در بازدید از روند عملیات اجرایی احداث باند دوم اردبیل – مشگین شهر – اهر تصریح کرد: طول کل این پروژه ۱۵۶ کیلومتر است که از این میزان ۱۲۱ کیلومتر در محدوده استان اردبیل و ۳۵ کیلومتر در استان آذربایجان شرقی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تسریع روند اجرایی پروژه در استان اردبیل به شدت پیگیری و دنبال می‌شود، یادآور شد: از مجموع پروژه تاکنون ۴۸ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۳۸ کیلومتر نیز در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه بیان داشت: پیشرفت فیزیکی کل پروژه ۵۲ درصد است اما این روند در حد فاصل اردبیل – مشگین شهر از پیشرفت ۷۲ درصدی برخوردار است.

وی تخصیص اعتبارات لازم را در تسریع روند اجرایی طرح تاثیرگذار خواند و تاکید کرد: تلاش می‌کنیم برای سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان اردبیل ۱۸ کیلومتر از طول این بزرگراه از مسیر سه راهی صحرا تا ارباب کندی را تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.

حیدری با بیان اینکه بزرگراه اردبیل - مشگین شهر - اهر در مسیر اصلی اتصال مرکز استان به شهرهای شمالی استان قرار دارد، متذکر شد: احداث این بزرگراه باعث حذف نقاط حادثه خیز و تقاطعات همسطح در طول مسیر شده و تصادفات منجر به فوت را کاهش خواهد داد.

وی بیان داشت: علاوه براین با اجرای این طرح، شهرستان مشگین شهر و سایر شهرهای شمالی استان از حمل و نقل سریع و ایمن در محدوده این بزرگراه برخوردار خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز