آخرین اقدامات کمیته فرهنگی و تبلیغات هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه تشریح شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۲:۵۱
کد خبر: ۸۵۰۸۲۶
آخرین اقدامات کمیته فرهنگی و تبلیغات هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه تشریح شد
حجت الاسلام خدایاری، آخرین اقدامات کمیته فرهنگی و تبلیغات هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه را تشریح کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رییس کمیته فرهنگی و تبلیغات هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه در مورد آخرین اقدامات انجام گرفته در این کمیته گفت: بعد از ابلاغ ریاست کمیته فرهنگی و تبلیغات به فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکنون 3 جلسه اعم از 2 جلسه رسمی و یک جلسه غیر رسمی برگزار شده که تصمیماتی در خصوص اجرای بهتر فرهنگی و تبلیغاتی مسابقات اتخاذ شده است.

وی اظهار کرد: از جمله تصمیمات اتخاذ شده، برگزاری جلسات هماهنگی با گروه رسانه و مطبوعات و فعالان رسانه‌های ورزشی به منظور پرهیز از اتفاقات ناهنجار و همچین تبلیغات مناسب این مسابقات انجام گرفته است.

رییس کمیته فرهنگی و تبلیغات هفته سوم لیگ ملت های والیبال خاطر نشان کرد: جلسه جمع بندی نهایی نیز با حضور اعضای کمیسیون در استانداری تشکیل و مقرر شد، تمام کمیته ها برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام خدایاری گفت: همچنین در جلسات برگزار شده مقرر شده گروه رسانه، پلاکاردها و بنرهای محوطه و محل استراحت بازیکنان بررسی و بنرهایی با مضامین معرفی استان نصب شود.

وی افزود: از خبرنگاران رسانه ها و پایگاه های فعال در بخش ورزش نیز برای پوشش هرچه بهتر مسابقات دعوت شده ضمن اینکه قرار است در جلسه پایانی گروه رسانه با اعضای کمیته جمع بندی نهایی صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برای پوشش مطلوب و هرچه بهتر مسابقت گروه رسانه با خانه مطبوعات و نشریات تاثیرگذار همکاری لازم را داشته باشند و در این خصوص جلسه هماهنگی برگزار شود.

نظر شما