سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل:

پسماندهای روستایی در استان اردبیل ساماندهی می شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۸:۱۸
کد خبر: ۸۵۰۸۳۲
پسماندهای روستایی در استان اردبیل ساماندهی می شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت:اجرای طرح مدیریت پسماندهای روستایی در مناطق مختلف این استان در دستور کار قرار گرفته و برای اجرایی شدن آن تلاش می شود.

به گزارش برنا،مسعود امامی یگانه روز یکشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: علاوه بر تسریع در اجرای طرح های پسماندهای شهری ، مدیریت پسماندهای روستایی نیز حائز اهمیت است که با آموزش دهیاران و همکاری سازمان های مربوطه، این طرح اجرایی خواهد شد. 

وی گفت: ارائه برنامه های پیشنهادی از سوی شهرداری ها و دهیاری های استان، در جهت مدیریت بهینه پسماند در سال ۹۸ و تامین اعتبار برای اجرای طرح های پیشنهادی از سوی مناطق مختلف استان ضروری است.
 او اظهار داشت: علاوه بر شهرداری ها و دهیاری ها همه دستگاه های ذیربط عضو کارگروه مدیریت پسماند مرکز  و شهرستان های استان اردبیل نیز باید پیشنهادها و طرح های خود را در قالب برنامه جامع ارائه دهند.
 امامی همچنین افزود: نحوه امحاء و دفن پسماندها اعم از ساختمانی ، کشاورزی ، شیمیایی و پزشکی ، ساز و کار و روش های مختلفی دارند که نیازمند مطالعه و مکان یابی کارشناسی است.
او اظهار کرد: طرح های مطالعات و مکان یابی سایت های دفن زباله در برخی شهرها به پایان رسیده و در سایر شهرهای استان هم انجام خواهد شد.
به گفته وی ، در راستای اجرای طرح مدیریت پسماند در سطح مناطق مختلف استان و دستیابی به اهداف طرح از همه شرکت های دانش بنیان و توانمند، برای سرمایه گذاری در این حوزه حمایت می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز