مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان استعفا کرد

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۰۰:۲۶
کد خبر: ۸۵۰۸۵۰
مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان استعفا کرد
عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: علی عیسی‌زاده، مدیرعامل این باشگاه پس از پایان دوره پنج ساله مدیریتش از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آبادان؛ مظفر شاملی گفت: در حالی که 2 هفته از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گذشته شرکت پالایش پخش هنوز تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان را مشخص نکرده است.

 وی افزود: عیسی‌زاده که پنج سال مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان بود نیز بدلیل تعیین تکلیف از سمت خود استعفا کرد تا شرکت پالایش پخش تصمیم جدیدی برای این باشگاه بگیرد.

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: متاسفانه به‌دلیل بلاتکلیفی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه صنعت نفت، زمان برای تیم فوتبال نفت آبادان در حال از دست رفتن است و این روند تیم را تضعیف خواهد کرد.

شاملی تصریح کرد: زمان زیادی تا آغاز لیگ برتر باقی نمانده و سایر تیم ها در حال جذب بازیکن و برنامه ریزی برای برگزاری اردوهای تدارکاتی هستند ولی تکلیف هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: قرارداد برخی بازیکنان فعلی تیم صنعت نفت آبادان نیز به پایان رسیده و بدلیل نداشتن هیات مدیره و مدیرعامل و همچنین سرمربی نمی‌توان با این بازیکنان وارد مذاکره شد.

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است و امیدواریم شرکت پالایش پخش آبادان با علم بر این موضوع تکلیف هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان را مشخص کنند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان لیگ هجدهم با 37 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز