برگزاری مسابقات هنرهای فردی جام مولای عرشیان در گرگان

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۶:۳۷
کد خبر: ۸۵۰۸۵۶
برگزاری مسابقات هنرهای فردی جام مولای عرشیان در گرگان
هیات ورزشهای رزمی گرگان بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و گرامیداشت ماه مبارک رمضان در قالب نخستین دوره مسابقات جام مولای عرشیان یکدوره مسابقات هنرهای فردی (دفاع شخصی و سلاح سرد) را با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان و سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و موسسه رهپویان سبز جوان در سالن ۴۰۰۰ شهید مورخ ۲ خرداد 98 برگزار نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا: علی اصغر سلیمانی دبیر هیئت ورزش های رزمی شهرستان گرگان گفت: نخستین دوره مسابقات جام مولای عرشیان با شعار شهر من شهر انتظار در محلات شهرستان گرگان برگزار شده است که با استقبال خوبی روبرو بوده است.

وی تصریح کرد: مسابقات هنرهای فردی در چهار استایل و در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن 4 هزار شهید برگزار که به نفرات برتر جوایز نقدی، مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.

وی ضمن تشکر از متولیان برگزار کننده این مسابقات، ادامه داد: برگزاری این مسابقات باعث ایجاد انگیزه در جوانان و ورزشکاران خواهد شد و با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و آسیب های اجتماعی که جوانان را تهدید  میکند، در نظر گرفتن و تدارک این قبیل برنامه ها باعث ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش و دوری از انحرافات اجتماعی میشود.

سلیمانی در پایان با بیان اینکه این مسابقات در تمامی سبک های هنرهای فردی برگزار شد، از برخی افرادی که در این سبک ها فعالیت میکنند و در این مسابقات شرکت نکرده اند گلایه داشت و تصریح کرد: مربیان باید این نکته را در نظر داشته باشند که برگزاری مسابقات میتواند تاثیر بسیاری در پیشرفت ورزشکاران داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز