معاون استاندار کرمان :

مدیران باید به همگرایی دولت و مردم کمک بیشتری کنند

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۰۶:۳۶
کد خبر: ۸۵۰۸۵۷
مدیران باید به همگرایی دولت و مردم کمک بیشتری کنند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت : مدیران در ساختن یک جامعه بالنده و پویا باید به یک همگرایی بین دولت و افراد جامعه برسند و برای تحقق این مهم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد صادق بصیریان شامگاه شنبه در نشست مدیران دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی  استان کرمان با بیان اینکه سلامت جامعه انسانی هدف و وظیفه مدیران کشوری، استانی و شهرستانی است، اظهار داشت : ما مسئولان در یک هدف مشترک در حال حرکت هستیم که آن هدف نهایی نیز ساخت یک جامعه سالم است.
وی با تاکید بر اینکه سلامت جامعه انسانی هدف و وظیفه مدیران کشوری، استانی و شهرستانی است، افزود: افراد یک جامعه زمانی که چنین همگرایی بین دولت و مردم را احساس کنند به عرصه مختلف ورود پیدا کرده و  در رفع مشکلات به مدیران کمک  خواهند کرد.
بصیریان همچنین به موضوع افزایش جمعیت کشور به عنوان یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری اشاره و گفت: سیاست ابلاغی از سوی مقام معظم  رهبری در حوزه جمعیت کاملا روشن بوده و ایشان راه درست هدایت جامعه ایرانی را به صورت کامل برای مردم و مسئولان نشان داده اند و این فرمایشات قطعا نیاز کنونی جامعه ایران اسلامی خواهد بود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این نشست گفت: استان کرمان مدیرانی دلسوز و زحمتکش دارد که در طول ماموریت خود با چالش‌های فراوانی روبرو هستند و در این راستا حمایت استانداری را می طلبد تا بتوانند ماموریت خود را به نحو مطلوب انجام دهند.
زهرا موسی پور به وظیفه دستگاه های زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اشاره و افزود: کارهایی که در حوزه تعاون در سطح کشور و استان کرمان انجام می‌شود، «پیش نگری» است که معتقدیم این برنامه ها ضمن پیشگیری از آسیب‌ها می تواند منابع را به جلو نیز هدایت کند که تشکیل نشست های  منظم این اهداف را محقق خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز