فرماندار آباده:

حتما از فروش گندم خارج از شبکه جلوگیری شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۰۸:۵۶
کد خبر: ۸۵۰۸۶۰
حتما از فروش گندم خارج از شبکه جلوگیری شود
فرماندار آباده با تاکید بر لزوم جلوگیری از قاچاق محصولات کشاورزی این شهرستان گفت: گندم باید در سریع‌ ترین زمان ممکن از کشاورزان خریداری و نگهداری شود و خارج از شبکه فروخته نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  محمد اسداللهی، یکشنبه در جلسه خرید گندم در شهرستان آباده بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل برداشت گندم در این شهرستان باید سیاست‌های دستگاه‌های متولی حول محور صیانت از این محصول و کشاورزان باشد تا با برنامه ریزی صحیح مانع از فروش  گندم در خارج از شبکه شد.

وی افزود: کمباینی که برای برداشت وارد روستایی شود باید از طریق جهاد کشاوری دارای مجوز باشد و کمباین به محض ورود به روستا  مجوز را تحویل دهیار دهد و دهیاران باید مجاب شوند که کمباین بدون مجوز حق فعالیت در مزارع گندم شهرستان آباده را ندارد.

فرماندار آباده اضافه کرد: با توجه به تحریم‌ها و چنین مسائلی، باید امنیت غذایی تأمین و حفظ شود که این موضوع می‌طلبد نیروهای انتظامی و قضایی به صورت جدی با قاچاق محصولات کشاورزی برخورد کنند.

رییس شورای کشاورزی آباده نسبت به برداشت یک هزار و 840  هکتار گندم آبی و 12 هزار و  700 هکتار گندم دیم در سال 98 در شهرستان آباده ابراز امیدواری کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز