معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی در نشست بخشداران استان:

قابله با قاچاق امری ضروری برای رونق تولید است

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۸:۱۲
کد خبر: ۸۵۰۹۲۷
قابله با قاچاق امری ضروری برای رونق تولید است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مقابله با قاچاق امری ضروری برای تحقق شعار سال و رونق تولید است زیرا قاچاق نظم اقتصادی کشور را بر هم می زند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی روز شنبه در نشست بخشداران آذربایجان غربی افزود: ما در جنگ اقتصادی هستیم و لازمه گذر از این جنگ تدبیر اصولی مدیران در بخش های مختلف است.

وی اضافه کرد: توجه به واحدهای تولیدی و شناخت آنها از مسائلی است که زمینه ساز تحقق شعار سال و رونق تولید به شمار می رود.

وی اظهار داشت: بخشداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در حوزه خود باید به مسائل و مشکلات در منطقه رسیدگی کنند از بروز برخی ناهنجاری ها جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: توسعه نیازمند وجود منابع طبیعی و محیط زیستی پایدار است و باید با کسانی که به محیط زیست آسیب می زنند برخورد جدی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: بخشداران با حضور در اماکن عمومی حوزه خود از نزدیک با مردم و مشکلات آنها آشنا شوند و این امر خود دلگرمی مهمی برای مردم است.

مصطفوی ادامه داد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 10 حوزه اصلی در این استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان در 9 حوزه اصلی برگزار شده بود که در این دوره با تفکیک حوزه انتخابیه میاندوآب از شاهین دژ و تکاب، انتخابات در 10 حوزه اصلی برگزار می شود.

وی ادامه داد: باید با تلاش و همدلی همه مسوولان و دست اندرکاران انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه در آذربایجان غربی باشیم.

وی اضافه کرد: باید مسوولان در انتخاب محل استقرار و تعداد شعب برگزاری انتخابات دقت کنند و تا متناسب با جمعیت تعداد مشخصی صندوق تدارک ببیند.

وی افزود: کمیته های زیرمجموعه ستاد انتخابات استان باید در اسرع وقت جلسات خود را تشکیل و بر اساس زمان بندی اعلام شده، آموزش های لازم صورت گیرد تا وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.

وی تاکید کرد: مشارکت حداکثری از اصولی است که باید مورد توجه بخشداران قرار گیرد و امانتداری و بی طرفی از اصول و ویژگی های بخشداران و مجریان انتخابات در حوزه انتخابیه آنها باشد.

نظر شما