مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت،خبرداد :

آماده سازی پرونده ۶۵۰۰ کشاورز خسارت دیده برای دریافت غرامت

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۵:۱۱
کد خبر: ۸۵۱۵۳۲
آماده سازی پرونده ۶۵۰۰ کشاورز  خسارت دیده برای دریافت غرامت
"فرجعلی امیری" ‍ از آماده سازی پرونده ۶۵۰۰ کشاورز خسارت دیده برای دریافت غرامت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امیری در جلسه با فرمانداری شهرستان کوهدشت در رابطه با  خسارت دیده گان از سیل  در خصوص نحوه پرداخت غرامت به کشاورزان با بیان این خبر ،اظهار کرد: در پرداخت خسارت به سیل زدگان بخش کشاورزی سرعت می گیرد.

او افزود: ۶۵۰۰ پرونده کشاورزان خسارت دیده سیل این شهرستان با حجم دو هزار و ۱۰۰ هکتار از۷۵۰۰ هکتار  در مرحله بررسی برای پرداخت غرامت است.

امیری  با تاکید بر سرعت دادن فرایند پرداخت غرامت به خسارت دیدگان سیل، تصریح کرد: با راه اندازی «سامانه جامع امداد و بازسازی دولت» (سجاد) انتظار داریم که با همکاری فرمانداری، بخشداری و روسای ادارات جهاد کشاورزی شهرستان روند ارائه خدمات و غرامت به کشاورزان سرعت بیشتری بگیرد.

مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت با اشاره به ضرورت نظارت و کنترل در مراحل تشکیل پرونده خسارت دیدگان ،خاطر نشان کرد: فرمانداری با انتخاب نمایندگان ویژه و با تشکیل کارگروه‌های شهرستان ضمن نظارت، بازدیدهای موردی برای کنترل روند امور اتخاذ کنند.

به گفته او  بعد از تایید پرونده‌ها در کارگروه شهرستان و ثبت آن در سامانه «سجاد»، تمام فرایند در کمیته نظارت عالیه  فرمانداری و مدیریت جهادکشاورزی نسبت به راستیآزمایی این پرونده‌ها اقدام خواهند کرد.

 

نظر شما