برگزاری نشست هماهنگی مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات آماده در گلستان

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۵:۱۰
کد خبر: ۸۵۱۶۹۳
برگزاری نشست هماهنگی مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات آماده در گلستان
نشست هماهنگی مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات آماده با حضور معاون امور جوانان و رئیس اداره دانش آموزی جمعیت هلال احمر گلستان و معاون تربیت بدنی و رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا: الهام اختری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان، در این نشست گفت: مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات آماده ویژه تیم های برتر مرحله شهرستانی با هدف رقابتی مهیج و انتخاب برترین های استان در دستور کار معاونت امور جوانان قرار دارد که انتظار داریم با تعاملات شایسته میان دو دستگاه و حضور مقتدر تیم ها شاهد برگزاری المپیادی متفاوت تر از گذشته باشیم.

همچنین دراین نشست رضا طبرسا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های معاونت امور جوانان در راستای عملیاتی ساختن فعالیت ها در مدارس؛ گفت : آنچه در آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه همیشه بدان توجه شده، ترسیم افقی روشن بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس است. که تشکیل کانون ها و تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری با هدف تربیت دانش آموزان در حوزه های مختلف از دغدغه های اصلی ماست.

طبرسا در ادامه خاطر نشان کرد: آنچه که در کانون های دانش آموزی و تیم های دادرس مدارس شاهد آن هستیم؛ تقویت فعالیتهای  امدادی و بشردوستانه در میان دانش آموزان و آمادگی در روزهای سخت و حساس است. از این جهت آموزش و پرورش با آمادگی هرچه تمام تر در نهادینه شدن این مهم در مدارس امادگی خود را همچون همیشه اعلام می کند.

در پایان این نشست مقرر شد که مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات آماده در محل اردوگاه کشوری مرحوم امیر محمد قاسمی دلند باحضور ۱۰ تیم برتر مرحله شهرستانی از سراسر استان در تاریخ ۲۶ و ۲۷ ماه جاری برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز