ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران / محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا روز ۱۱ خرداد

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۵:۳۰
کد خبر: ۸۵۱۹۹۱
ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران / محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا روز ۱۱ خرداد
در حال حاضر در محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس، محور تهران-رباط کریم در برخی مقاطع و آزادراه ساوه-تهران محدوده دهشاد، ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه کرج-تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک ترافیک سنگین، گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در حال حاضر تردد روان در محورهای هراز‌، فیروزکوه، چالوس و آزادراه رشت-قزوین (رفت و برگشت) بدون هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

‌هم‌اکنون ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک گزارش شده است.

در حال حاضر در محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس، محور تهران-رباط کریم در برخی از مقاطع و آزادراه ساوه - تهران محدوده دهشاد، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

هم‌اکنون بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان گلستان گزارش شده است.

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها تا روز ‌شنبه 11 خرداد‌

‌تردد موتور‌سیکلت از ساعت 12 امروز چهارشنبه ‌98/03/08 تا ساعت 6 روز شنبه مورخ 98/03/11 از محورهای کرج – چالوس‌، هراز‌، فیروزکوه و محور تهران –  سمنان– مشهد و بالعکس ممنوع است؛ تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

‌در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه مورخ 98/03/10 از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 روز جمعه مورخ 98/03/10 از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از مسیر کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت‌ها غیر ازحاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ 98/03/08 و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری ‌‌ممنوع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز