راهپیمایی روز قدس ۹۸ ، رفراندومی دیگر در نظام جمهوری اسلامی بود

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۸:۰۷
کد خبر: ۸۵۲۷۸۲
راهپیمایی روز قدس ۹۸ ، رفراندومی دیگر در نظام جمهوری اسلامی بود
استاندارالبرز گفت: راهپیمایی های برگزارشده مثل امروز و ۲۲بهمن گذشته به مثابه رفراندومی در راستای آرمانهای انقلاب اسلامی و بروز و ظهور مجدد آگاهی و ایستادگی و آزادگی ملت بشمار می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، شهبازی در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم الله قدس در گفتگو با رادیو البرز، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان جهان، افزود: خدا را شاکرم که پس از گذشت ۴۰ سال از عمر پیروزی انقلاب اسلامی منویات امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز قدس، خیل عظیم جمعیت در این راهپیمایی حضور دارند.

وی ادامه داد: اساسا جمهوری اسلامی کلید واژه مشخصی داشته که آن هم دفع ظلم و سلطه و یاری ملت های مظلوم و کمک به نهضت های آزادی بخش طبق قانون اساسی است.

شهبازی با اشاره به شرایط فلسطین اشغالی و ظلم و ستم حاکم بر مردم، گفت: ملت ایران ستم نمی کند و ستم را نمی پذیرد که این امر برگرفته از کلام الله مجید است.

وی افزود: طبق منویات معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز قدس در تقویم کشور جای گرفت و مردم در جای جای میهن برای دفاع از مردم فلسطین به پا خواسته و فریاد آزادی خواهی سر دادند.

استاندار البرز اضافه کرد: این پیام در سراسر دنیا نیز به تبعیت از مردم ایران اسلامی طنین انداز شد.

وی گفت: مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر خود با جمعی از هموطنان صحبت هایی مبنی بر اینکه اکنون روز قدس تنها مربوط به ملت های مسلمان نیست بلکه فریاد تمامی آزادی خواهان جهان است، را داشته اند.

شهبازی افزود: خیل عظیم جمعیت حاکی از ایستادگی و پشیبانی مردم از آرمان های انقلاب سال ۵۷ است. 

وی عنوان کرد: راهپیمایی های برگزارشده مثل امروز و ۲۲بهمن گذشته به مثابه رفراندومی در راستای آرمانهای انقلاب اسلامی و بروز و ظهور مجدد آگاهی و ایستادگی و آزادگی ملت ماست.

استاندار البرز گفت: دلاوران و ایثارگران بسیاری برای دفاع از کیان کشور و آرمان های انقلاب اسلامی جان خود را هدیه کرده اند و مردم نیز از این راه مقدس با حضورشان حفاظت و حراست می کنند.

وی افزود: نظام نیز مسیر رسیدن مردم به آرمان ها و خواسته هایشان را تسهیل می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز