در دیدار استاندار آذربایجان غربی و رئیس فدراسیون جودو مطرح شد:

سالن ورزشی ۲۰۰۰ متری جودو در ارومیه احداث می شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۶:۲۰
کد خبر: ۸۵۲۸۷۸
سالن ورزشی ۲۰۰۰ متری جودو در ارومیه احداث می شود
استاندار آذربایجان غربی در دیدار رئیس فدراسیون جودو از ساخت سالن ورزشی 2000 متری جودو در ارومیه استقبال و با اختصاص اعتباری در جهت تسریع آغاز عملیات اجرایی پروژه نیز موافقت نمود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در ادامه به ظرفیت ها و وجود ورزشکاران شاخص در استان اشاره کرد و گفت: برای توسعه ورزش و شکوفایی استعدادهای ورزشکاران استان هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم.

وی افزود: تکمیل پروژه ها و ساخت سالن های ورزشی بویژه در روستاها از جمله برنامه هایی است که بصورت جدی در دستور کار قرار دارد.

"آرش میراسماعیلی" نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های استاندار آذربایجان غربی گفت: با حمایت های آقای شهریاری، آذربایجان غربی در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های جودو در کشور است و در حال حاضر نیز اردوی تیم ملی جودو در این استان در حال برگزاری است.

رئیس فدراسیون جودو در رابطه با احداث سالن ورزشی جودو در ارومیه نیز گفت: فدراسیون جودو کمک های لازم را برای تجهیز این سالن انجام می دهد.

میراسماعیلی همچنین در این دیدار با درخواست هیات جودوی استان مبنی بر اختصاص 3 تاتامی جودو به شهرستان های پیرانشهر، سلماس و سردشت موافقت نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز