استاندار کردستان:

زمینه موفقیت در تجاری سازی را برای جوانان فعال در حوزه نانو فراهم کنیم

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۷:۳۰
کد خبر: ۸۵۲۹۱۳
استاندار کردستان ضمن تبریک به آموزش و پرورش و دانش آموزان کردستان به مناسبت کسب رتبه اول المپیاد نانو، تاکید کرد: باید زمینه موفقیت بیشتر در تجاری سازی را برای جوانان فعال در حوزه نانو، فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در ۱۹۱ اُمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: در استان توانمندی های فراوانی داریم و همه ما موظف هستیم برای رشد و شکوفایی آنها تلاش کنیم.

وی خواستار تسریع در برگزاری نشستی به منظور بررسی راه های حمایت از مدال آوران کردستانی المپیادهای نانو و تشکیل مجموعه ای به این منظور شد.

مرادنیا یادآور شد: علاوه بر کمک هایی که از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حمایت از این نخبگان در نظر گرفته شده، در استان هم ظرفیت هایی مانند پتروشیمی، لاستیک بارز و شرکت زرکوه داریم که به بحث حمایت از توسعه ورزش ورود کردند و می توانیم بخشی از این حمایت ها را به این مجموعه اختصاص دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی و دولت باید با هم از جوانام موفق حمایت کنیم و زمینه موفقیت هرچه بیشتر آنها در تجاری سازی فناوری نانو را فراهم کنیم.

در ادامه این جلسه با توجه به نظرات مطرح شده در خصوص بازدید مسؤولین از جلسات کنکور، استاندار پیشنهاد کرد مصوب شود از جلسات کنکور بازدیدی صورت نگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز