مسابقات رکوردگیری دو میدانی انتخابی « جوانان و بزرگسالان » ۱۹و ۲۰ خرداد برگزار میشود

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۰:۵۲
کد خبر: ۸۵۲۹۷۶
مسابقات رکوردگیری دو میدانی انتخابی « جوانان و بزرگسالان » ۱۹و ۲۰  خرداد برگزار میشود
رئیس هیأت دو و میدانی استان البرز از برگزاری مسابقات دوومیدانی رکوردگیری انتخابی کشوری ، نونهالان و نوجوانان در این استان خبر داد.

مرادی در گفتگو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر گفت:   این رقابت ها با شرکت درمجموع( دختران وپسران ) 320 نفر دونده در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد.

وی در حاشیه برگزاری این رقابت ها، ماه مبارک رمضان را ماه(رحمت و برکت )را به همه تبریک گفت وسپس از مربیان این ورزشکاران یک تشکر ویژه داشت.

 مرادی  درادامه از حضورباشکوه ،،پیشکسوتان،مسئول، مربیان،داوران و ورزشکاران دررشته دو دوومیدانی استان البرز در راهپیمایی روزجهانی قدس تقدیر کرد وازکلیه شرکت کنندگان و اولیا و مخصوصا" از برگزار کنندگان وداوران بانوان و نایب رئیس هیات دوومیدانی استان البرز که برای برگزاری مسابقه دختران زحمت فراوان کشیدند یک تشکر ویژه داشت و گفت: مسابقات رکوردگیری انتخابی « جوانان و بزرگسالان »بانوان اقایان نیز درنوزدهم و بیستم ماه خرداد برگزار میشود.

در پایان این رقابت ها به نفرات برتر این مسابقات حکم قهرمانی ومدال که از طرف هیأت دوومیدانی تهیه شده بود توسط مسئولین و خانواده ورزشکاران حاضر اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز