مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه:

فطریه به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص می‌یابد

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۹:۳۸
کد خبر: ۸۵۳۱۴۱
فطریه به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص می‌یابد
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته زکات فطریه‌ای که در مصلاهای نماز عید جمع‌آوری می‌شود به صورت مساوی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: هزار و ۱۰۰ پایگاه در مساجد، تکایا و مصلی های نماز عید سعید فطر مستقر می شوند، همچنین ۱۲۰ پایگاه دیگر در سطح شهرها و روستاهای استان استقرار می یابد. ۳۲ مرکز نیکوکاری در استان نیز آماده دریافت فطریه مردم خیر کرمانشاه هستند.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: پایگاه ها و ستادهای کمیته امداد یک روز پیش از عید سعید در مکان های از پیش تعیین شده مستقر و تا ظهر روز عید به کار جمع آوری فطریه و کفارات مردمی مشغول خواهند بود.

خدرویسی ادامه داد: کمیته امداد به عنوان دبیرخانه زکات استان تنها نهادی است که به کار جمع آوری زکات فطره مردم خیر می پردازد، امسال نیز همانند سال های گذشته زکات فطریه‌ای که در مصلاهای نماز عید جمع‌آوری می‌شود به صورت مساوی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص می‌یابد.

 مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان گفت:  مردم خیر استان در سال گذشته چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات فطره به پایگاه های و ستادهای این نهاد پرداخت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز