معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

مقدمات انجام طرح آمایش اتباع بیگانه فراهم شده است

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۲:۴۸
کد خبر: ۸۵۳۱۶۵
مقدمات انجام طرح آمایش اتباع بیگانه فراهم شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: طرح آمایش اتباع بیگانه و مهاجرین خارجی این استان از 18 خرداد ماه جاری کلید می خورد و اقدامات این حوزه عملیاتی می شود.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در ستاد ساماندهی اتباع بیگانه استان مرکزی افزود: طرح آمایش ۱۴ اتباع بیگانه استان با هدف ساماندهی آمار مهاجران خارجی است که با مشارکت گسترده دستگاه‌های مسئول انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های این طرح آمایش تحویل کارت کار مهاجران خارجی است به همین منظور مشارکت بالای اتباع بیگانه در آن پیش بینی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: مقدمات انجام طرح آمایش فراهم شده وتجهیزات مورد نیاز این فرآیند ملی نیز تأمین شده است.

اکرمی بیان کرد: اتباع بیگانه استان تنها باید در سه شهرستان دلیجان، ساوه و خنداب مجاز به تردد و فعالیت هستند و حضور و سکونت آنان در دیگر شهرستان‌ها ممنوع است و طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

وی افزود: گشت‌های مشترک مقابله با اتباع غیر مجاز نیز در استان فعال شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: ۲ هزار و ۷۵۱ تبعه کشورهای بیگانه پارسال در طرح آمایش ۱۳ شرکت کردند که پیش بینی می‌شود آمار این قشر امسال به ۲۱ هزار نفر برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز