در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛

راه یاب ملل مریوان نماینده آذربایجان غربی را از پیش رو برداشت

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۷:۱۹
کد خبر: ۸۵۳۲۹۸
راه یاب ملل مریوان نماینده آذربایجان غربی را از پیش رو برداشت
تیم راه یاب ملل مریوان در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور توانست تیم همیاری آذربایجان غربی را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه دهم خردادماه با برگزاری پنج دیدار در سراسر کشور پیگیری شد.

بانوان تیم راه یاب ملل مریوان در هفته هجدهم که به میزبانی ارومیه و در ورزشگاه خانه جوان این شهر برگزار شد به مصاف تیم همیاری نماینده آذربایجان غربی رفتند.

نماینده کردستان در این بازی نیز مانند هفته قبل با یک بازی تهاجمی و روبه جلو توانست نیمه اول بازی را با نتیجه سه بر صفر به سود خود تمام کند و بازیکنان با روحیه مضاعف به رختکن بروند.

در نیمه دوم این بازی تیم همیاری که درصدد جبران بازی باخته خود بود توانست دو گل خورده را جبران کند اما در ادامه این شاگردان رحمتی بودند که با زدن یک گل دیگر بازی را با نتیجه چهار بر دو به نفع خود پایان دادند و سه امتیاز بازی را کسب کردند.

زهرا حاتم نژاد و فاطمه قاسمی هر کدام در این بازی دو گل برای راه یاب ملل به ثمر رساندند.

نماینده کردستان با کسب سه امتیاز این بازی و مجموع 36 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ذوب آهن اصفهان در حال حاضر در جایگاه پنجم قرار دارد و تیم های شهرداری بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب جایگاه های اول تا سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز