تاسیس هتل پنج ستاره از اولویتهای سرمایه‌گذاری در قزوین است

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۹:۲۷
کد خبر: ۸۵۳۵۶۷
تاسیس هتل پنج ستاره از اولویتهای سرمایه‌گذاری در قزوین است
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان قزوین گفت: اولویت سرمایه‌گذاری استان در حوزه گردشگری تاسیس و راه‌اندازی هتل پنج ستاره است که باید با جذب سرمایه گذاران تا پایان سال جاری محقق شود.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛مرتضی علیخانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان قزوین روز یکشنبه در نشست بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری استان قزوین افزود: سرمایه گذاران بسیاری برای تاسیس هتل به استان قزوین وارد می شوند، اما هیچ اقدامی در راستای تاسیس هتل پنج ستاره انجام نمی شود.
 وی با بیان اینکه وجود هتل پنج ستاره از ضرورت های استان محسوب می شود، اظهار داشت: برای تسریع در این اقدام از سرمایه گذاران دعوت می شود تا برای تاسیس هتل پنج ستاره تا پایان سال جاری در استان اقدام کنند.
 علیخانی به تکمیل ظرفیت برای مجتمع‌های خدمات رفاهی در آزادراه های استان اشاره کرد و گفت: پیرو دستور العمل جدید برای احداث مجتمع های بین راهی که از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دریافت شده است، فاصله میان مجتمع ها از ۱۰ کیلومتر در آزادراه به ۲۰ کیلومتر و در راه‌های فرعی به ۳۰ کیلومتر رسیده است.
 این مسئول همچنین اظهار داشت: امکان احداث مجتمع های خدمات رفاهی جدید در استان باید در آزادراه قزوین به بویین زهرا- ساوه، رحیم آباد و اشتهارد دنبال شود که در این خصوص متقاضیانی نیز وجود دارند.
 مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان به سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی های نو استان پرداخت و خاطر نشان کرد: متقاضیان فراوانی برای انرژی‌های نو مجوز گرفته‌اند که اکثراً فاقد صلاحیت و اهلیت لازم هستند و باید تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ شود.

 

نظر شما