باموضوع اوقات فراغت جوانان

نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امورجوانان در مشگین شهر برگزار شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۶:۲۰
کد خبر: ۸۵۳۶۲۸
نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امورجوانان در مشگین شهر برگزار شد
نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی ستادساماندهی امورجوانان شهرستان مشکین شهر باموضوع اوقات فراغت در محل اداره ورزش وجوانان برگزار شد.

به گزارش برنا،نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی ستادساماندهی امورجوانان با موضوع اوقات فراغت با حضور تقدیسی سرپرست اداره ورزش وجوانان وکارشناسان حوزه جوانان ودستگاههای عضوستاد شنبه 11 خرداد درمحل اداره ورزش وجوانان برگزارشد.

تقدیسی رئیس جلسه ضمن خوش آمدگویی به حاضرین وآرزوی قبولی طاعات وعبادات وتشکروقدردانی ازحضورپرشور جوانان وورزشکاران درراهپیمایی روزقدس افزود:.اوقات فراغت به معنای زمان استراحت، آسایش، آرامش و زمان آزاد می‌باشد که هر فردی به میل خود از آن استفاده می‌نماید. استفاده بهینه از ایام فراغت نقش بسزایی در بهداشت روانی افراد جامعه خواهد داشت. امروزه قشر جوان جامعه که بیشتر تحت تأثیر تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد باید مورد توجه قرار گیرد تا از رواج تفریحات انحرافی در این قشر بتوان پیش‌گیری به عمل آورد. بنابراین، ایجاد زمینه مناسب برای محیطی نشاط‌ آور و تفریحات لذت‌بخش متناسب با الگوهای فرهنگی جامعه ایجاب می‌ کند که به مسئله اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بیش از پیش توجه شود. با عنایت به اینکه اکثریت جامعه ما را قشر جوان تشکیل می‌دهد و نوجوانان و جوانان در زمان تابستان اوقات فراغت زیادی دارند، از این‌رو، این جلسه با هدف شناسایی راه‌های مناسب گذران اوقات فراغت، از جمله فعالیتهای ورزشی، هنریو فرهنگی هریک ازدستگاههای عضوستاد پرداخته است.
درادامه نیز نمایندگان هریک از دستگاههای عضو ستاد نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و در مورد آنها بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز