نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

ضرورت بازنگری شاخص های توزیع اعتبار در استان اردبیل

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۱:۱۱
کد خبر: ۸۵۳۶۳۰
ضرورت بازنگری شاخص های توزیع اعتبار در استان اردبیل
نماینده اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص های توزیع اعتبارات در این استان مناسب نبوده و باید بازنگری شود.

به گزارش برنا،رضا کریمی  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه اردبیل افزود: شاخص‌های توزیع اعتبارات ۲ سال است پیگیری شده ولی به نتیجه نرسیده، در شاخص‌های توزیع اعتبارت می‌بایست کار کارشناسی صورت گرفته و فرمانداران هم در توزیع آن نظارت داشته باشند.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید در جذب اعتبارات فعال شوند، اظهار داشت: هر مدیری تعامل بیشتری با وزارتخانه‌ها و نمایندگان داشته باشند بهتر می‌تواند در جذب اعتبارات اقدام کند.
کریمی توسعه و رونق اقتصادی را در استان یادآور شد و گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده و ضرروی است در تحقق این شعار همگان اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد اشتغال و رونق اقتصادی در استان باشیم.
وی احداث سدهای معیشتی در اردبیل را ضروری دانست و افزود: احداث این سدها در اردبیل حیاتی می‌باشد اما از سال‌های گذشته احداث سدهای معیشتی مورد غفلت قرار گرفته و امسال هم کاستی‌ها و نارسایی‌های بیشتری در این باره وجود دارد.
کریمی گفت: احداث سدهای معیشتی می‌تواند رونق کشاورزی را سبب شده و به اشتغال زایی بیشتری منجر شود.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار داشت: کشاورزان محور اقتصاد روستایی هستند پس باید مسئولان استان هم، همسو با نمایندگان در جهت مرتفع کردن مشکلات آنها گام‌های تأثیرگذار بردارند.

وی با بیان اینکه استان اردبیل به نوعی استان کشاورز محور بوده و محصولات کشاورزی در افزایش تولید ناخالص داخلی استان نقش مهمی دارند، اظهار داشت: در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مسائل کشاورزان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

 

نظر شما