برگزاری محفل انس با قرآن جامعه ورزشکاران و جوانان استان

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۰:۵۱
کد خبر: ۸۵۳۶۷۰
برگزاری محفل انس با قرآن جامعه ورزشکاران و جوانان استان
محفل انس با قرآن کریم یادبود سی امین سالگشت ارتحال ملکوتی معمار بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این محفل قرآنی و معنوی، پس از تلاوت برخی از آیات و سوره های جزء بیست و چهارم قرآن کریم، به تبیین مکتب و اندیشه امام خمینی(ره) در معرفی چهره ی واقعی اسلام ناب محمدی(ص) با تاسی به قرآن کریم اشاره شد.

از دیدگاه حضرت امام، فهم قرآن برای همه انسانها مقدور است، و هرکس به قدر استعداد و اشتهای درک مفاهیم، از آن بهره مند خواهد شد و هیچ کس از این سفره گسترده الهی، دست خالی بر نمی خیزد.

در این مراسم ،سید علی حسین زاده، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، یکی از مهم ترین برنامه های این سازمان در سال جاری را ترویج اندیشه و سیره امام خواند و بیان کرد: این برنامه در قالب تشکیل و تقویت حلقه های شجره طیبه صالحین و برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی ویژه مربیان پرمخاطب برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در این محفل،چهره های برتر و ملی مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم جامعه ورزش و جوانان استان به تلاوت آیات کلام اله وحی پرداختند.

 

نظر شما