رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج:

مرحله نخست عملیات سمپاشی بهاره درختان سطح شهر سنندج آغاز می شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۳۸:۴۷
کد خبر: ۸۵۳۸۱۸
مرحله  نخست عملیات سمپاشی بهاره درختان سطح شهر سنندج آغاز می شود
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج از آغاز مرحله اول عملیات سمپاشی بهاره درختان سطح شهر خبر داد و گفت: پیشگیری از طغیان شته ها، کنترل آفات گیاهی، کنترل عوامل خسارت زا بر درختان و حذف آلاینده ها و بهبود شادابی درختان از مهم ترین اهداف انجام عملیات سمپاشی بهاره است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ شرمین شریفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: عملیات سمپاشی بهاره درختان هر ساله در دو مرحله در فصل بهار انجام می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج عنوان کرد: به منظور پیشگیری از طغیان شته ها، کنترل آفات گیاهی،کنترل عوامل خسارت زا بر درختان و حذف آلاینده ها و بهبود شادابی درختان از مهم ترین اهداف انجام عملیات سمپاشی بهاره است.

او افزود: مرحله اول عملیات سمپاشی از امشب به مدت سه شب و مرحله دوم آن نیز به فاصله ده روز بعد از مرحله اول انجام می شود.

شریفی گفت: عملیات سمپاشی از ساعات پایانی شب آغاز و تا صبح ادامه خواهد داشت از این رو به شهروندان توصیه می شود از پارک کردن خودروها در زیر درختان در معابر و خیابان های اصلی در زمان انجام عملیات سمپاشی خودداری کنند.

او اظهار داشت: برای انجام عملیات سمپاشی از سم پالیزین استفاده می شود که علاوه بر نداشتن آسیب های زیست محیطی هیچ گونه آسیبی برای شهروندان ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز