سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری گلستان:

۱۶۰۰ کارگر گلستانی در اثر سیل اخیر بیکار شدند/ تمامی کارگران تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۲:۲۳
کد خبر: ۸۵۳۸۳۶
۱۶۰۰ کارگر گلستانی در اثر سیل اخیر بیکار شدند/ تمامی کارگران تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: تمامی یک‌هزار و ۶۰۰ کارگر بیکار شده در اثر سیل اخیر تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا: محمد حمیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به بیکاری 184 نفر بر اثر خسارت به 75 واحد تولیدی بخش کشاورزی درسیل اخیر، گفت: این واحد ها شامل دامداری، واحدهای پرورش طیور، صنایع تبدیلی، واحدهای آبزی‌پروری بوده است.

وی با اشاره به خسارت‌های سیل به بخش صنعت استان نیز گفت: در بخش صنعت 25 واحد صنعتی و معدنی دچار خسارت شدند که باعث بیکاری 486 نفر شد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری گلستان اضافه کرد: با توجه به بیکاری یک‌هزار و 600 کارگر در اثر سیل اخیر، تمامی این کارگران  تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند و بخشی از کارگران در واحدهای خسارت دیده استان به کار بازگشته اند.

حمیدی ضمن بیان اینکه 808 نفر در بخش صنایع دستی و گردشگری در جریان سیل، شغل خود را از دست دادند، یاداور شد:  بخشی از آنان فعالیت خود را آغاز کردند و در حال حاضر 506 نفر همچنان بیکار هستند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: تاکنون یک‎هزار راس گوسفند بین سیل‌زدگان استان در شهرستان‎های مراوه‎تپه، آق‎قلا، گنبدکاووس، گمیشان، گرگان (منطقه شاهکوه)، کلاله و مینودشت توزیع شد.

وی از توزیع بیش از دو هزار قلم لوازم خانگی اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سایر نهادها و بانک‌ها بین مردم سیل‌زده خبر داد و تصریح کرد: بیش از 17 هزار و 800 واحد مسکونی خسارت دیده در استان شناسایی شد که برای معرفی به بانکها پرونده های زیادی در این زمینه تشکیل شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز