معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان:

بانوان در عرصه اقتصاد کردستان ورود پیدا کنند

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۷:۳۱
کد خبر: ۸۵۳۸۷۶
بانوان در عرصه اقتصاد کردستان ورود پیدا کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: بانوان باید بیش از گذشته در عرصه کسب و کار استان وارد شوند و اگر زمینه فعالیت بیشتر آنها هموار نشود، ظلم به این قشر است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمد حسین فیروزی امروز در جلسه کارگروه هم اندیشی رفع موانع و چالش‌های کسب و کار در حوزه بانوان و خانواده که در سنندج برگزار شد، گفت: ظرفیت‌های قانونی خوبی در کشور وجود دارد و اگر شناخت کاملی از آن داشته باشیم می‌توانیم استفاده مطلوبی در عرصه‌های مختلف به ویژه بیمه که مشکل و دغدغه واحدها و کارگاه‌های تولیدی است، ببریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان عنوان کرد: بزرگترین خدمتی که می‌توان به استان کرد افزایش تعداد افراد تحت پوشش بیمه است که با این اقدام اطمینان و امید بیشتری در مردم ایجاد می‌شود.

او افزود: فضای کسب و کار در دنیا تغییر شکلی یافته و زنان هم وارد این فضا شده اند و باید زمینه حضور بیشتر این قشر در محیط کار را فراهم کرد.

فیروزی با تاکید بر اینکه باید از فعالیت بانوان حمایت کرد، گفت: تکنولوژی و فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه اقتصاد تغییرات و تحولاتی ایجاد کرده که مستلزم توجه بیشتر است.

او با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات محور تحول اقتصاد کردستان است، گفت: تولیدات کشاورزی، گردشگری و فرش بافی در بستر فناوری اطلاعات قابل عرضه و فروش هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان تاکید کرد: بانوان باید بیش از گذشته در عرصه کسب و کار استان وارد شوند و اگر زمینه فعالیت بیشتر آنها هموار نشود، ظلم به این قشر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز