رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان:

کسانی که کارنامه قابل دفاع ندارند از نقد رسانه ها می هراسند

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۰:۵۹
کد خبر: ۸۵۴۱۳۶
کسانی که کارنامه قابل دفاع ندارند از نقد رسانه ها می هراسند
غلامرضا منتظری در همایش وقف و رسانه گفت: نقد باعث رشد و بالندگی میشود و خودشیفتگی مانعی برای نقد پذیری است.

به گزارش خبرگزاری برنا: غلامرضا منتظری، رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان در همایش وقف و رسانه  که شامگاه یکشنبه 12 خرداد به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و  شهدای 15 خرداد و به منظور تبیین نقش رسانه ها در گام دوم انقلاب با حضور اصحاب رسانه برگزار شده بود، به لزوم داشتن روحیه مطالبه گری در رسانه ها اشاره کرد و گفت: مدیران نهاد های دولتی بایستی نسبت به اقداماتی که در تبیین گام دوم انجام دادند به رسانه ها پاسخگو باشند و اصحاب رسانه با روحیه مطالبه گری، این مهم را از مدیران طلب کنند.

وی به اهالی رسانه توصیه کرد : به تناسب هر محوری که پیش روی شماست از آن کمک بگیرید  و رسانه های مختلف به تناسب محورهای هفت گانه گام دوم انقلاب، به تبیین این گام ها بپردازند.

منتظری ضمن بیان اینکه پرچم اندیشه امام (ره) بایستی در هر رسانه افراشته باشد و در جهت تبیین اندیشه امام تلاش شود، از رسانه ها خواست عینک سیاه و سفید را از چشمان خود برداشته و منصفانه وضع موجود را نقد کنند و همچنین از سیاه نمایی جلوگیری نمایند.

منتظری به نقد عالمانه در رسانه اشاره کرد و افزود: نقد یعنی ارزیابی عالمانه و در صورتی که علم در حوزه ای خاص نداریم حق نداریم در آن عرصه نقد کنیم و بایستی این نقد با نظرعالمان هر حوزه صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان با اشاره به اینکه باید نقد پذیری را در بین مدیران ترویج دهیم، ادامه داد: حاصل نقد، رشد و بالندگی است و کسی که کارنامه ایی قابل دفاع ندارد از نقد هراس دارد.

 

وی تصریح کرد: امام تبر تیزخود را بر زنجیره وابستگی قرار داد و به ملت ما فهماند که ما میتوانیم و این بنیان سبب شده است که مردم ما در گام دوم انقلاب در فضایی آرام تنفس کنند.

 وی در پایان گفت: با توجه به اینکه محور بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، بایستی توفیقات جوانان در حوزه های مختلف برجسته  و برای جوانان نخبه نقش آفرین در استان ارزش قائل شویم و ازآنان با برگزاری نشست هایی در مسیر موفقیت بکارگیری شود.

 

منتظری با تاکید بر اینکه نباید از تجارب نقش آفرینان گام اول انقلاب قافل نشویم، خاطر نشان کرد:  مطلب حائز اهمیت این است که راهبردهای مقام معظم رهبری به موقع و در زمان درست تبیین شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز