مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان:

توسعه فیزیکی کتابخانه ها از مطالبات به حق مردم استان است

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۵:۳۲
کد خبر: ۸۵۴۲۳۷
توسعه فیزیکی کتابخانه ها  از مطالبات به حق مردم استان است
"فرشته طهماسبی "مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با حضور در دفتر سید موسی خادمی استاندار لرستان با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان،  طهماسبی دراین دیدار  به ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل کتابخانه های عمومی استان ازجمله اقدامات صورت گرفته در خصوص سیل فروردین ماه پرداخت و گفت: فعالیت های انجام شده توسط اداره کل کتابخانه های عمومی در مناطق سیل زده استان تحت عنوان بهار مهربانی با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و جمع آوری اقلام فرهنگی و توزیع میان شهرها و روستاهای سیل زده بوده است .

او با اعلام گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی از نظر ساختمان و امکانات در استان ،افزود: یکی از مطالبات به حق مردم لرستان توسعه فیزیکی کتابخانه ها و تامین منابع آنان است که امیدواریم با عنایت ویژه مجموعه مدیریت استان در سال جاری شاهد تخصیص اعتبار مطلوبی در راستای تعمیر، تجهیز و به بهره برداری رسیدن پروژه های عمرانی کتابخانه ها باشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان همچنین در این دیدار  با توجه به برگزاری نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی بخش های مختلف این جشنواره را به صورت مفصل تشریح کرد.

نظر شما