مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل;

هتل لاله سرعین با استاندارهای هتل ۵ ستاره بروزرسانی می شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۸:۴۵
کد خبر: ۸۵۴۲۷۶
هتل لاله سرعین با استاندارهای هتل ۵ ستاره بروزرسانی می شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: هتل لاله اردبیل مطابق با استانداردهای روز هتل های 5 ستاره دنیا برای میزبانی شایسته از میهمانان خارجی در رویدادهای بین المللی بروزرسانی می شود.

به گزارش برنا، نادر فلاحی در جلسه با مدیر جدید هتل بین المللی لاله در اردبیل ضمن تبریک انتصاب اظهار داشت:‌ از سال 97 برخلاف سال های گذشته و با نگرش جدید توانستیم، تعامل و ارتباط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با شرکت توسعه گردشگری را بسیار پررنگ و در سطح قابل توجهی ارتقاء دهیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته اداره کل توانست تمام فعالیت های هتل لاله و آب درمانی سبلان را رصد و پایش کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اهداف راهبردی استان "گردشگری و اشتغال" گفت:‌ تمام هدف ما حمایت از مجموعه توسعه گردشگری و تعامل برای رشد و توسعه هرچه بیشتر و بهتر صنعت گردشگری و ایجاد بستر مناسب برای اشتغال است.

فلاحی با بیان اینکه تمام توان اداره کل برای پایش هرچه بهتر مراکز گردشگری استان است، افزود: پس از 4 دهه اختیارات آب های درمانی را برعهده گرفتیم تا بتوانیم خدمات رسانی به گردشگران را ارتقا دهیم.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به پتانسیل و قابلیت های هتل لاله استان اردبیل و تجربه نیروی انسانی اظهار کرد: هتل لاله در حوزه آموزش و ارائه این صنعت نیز باید پیشگام باشد.

او با بیان اینکه اردبیل در هفته‌های آتی میزبان 2 رویداد بزرگ بین المللی(اجلاس اکو و مسابقات جهانی والیبال) است، گفت: طی مذاکرات و هماهنگی های انجام شده با شرکت توسعه گردشگری کشور، هتل لاله اردبیل مطابق با استاندارهای هتل های 5 ستاره دنیا بروزرسانی و تجهیز می شود تا بتوانیم میزبان شایسته ای از این رویدادها باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز