معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

پنج درصد اعتبارات استانی باید به ستاد مدیریت بحران اختصاص پیدا کند

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۲:۴۷
کد خبر: ۸۵۴۲۹۵
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: بر اساس قانون مدیریت بحران کشور، شورای برنامه ریزی باید پنج درصد اعتبارات استانی را به مدیریت بحران اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ شهرام ملکی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در سنندج گفت: امسال بارندگی های مناسبی در سطح استان داشتیم که این امر سبب افزایش پوشش گیاهی استان شد و در نتیجه اندیشیدن تدابیر لازم  برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه مجموعه وظایف در حوزه مدیریت بحران به استان‌ها محول شده است، افزود: برگزاری این جلسات در شهرستان ها نیز لازم است و انتظار داریم جلسات شهرستان ها نیز بصورت منظم برگزار شود.

ملکی به ضرورت مدیریت واحد در عرصه منابع ملی و ساماندهی اقدامات در خارج از حوزه شهرها اشاره کرد و افزود: طی سنوات گذشته شاهد آتش سوزی هایی در عرصه های ملی بوده ایم که با هماهنگی های موجود مدیریت شده است و در این راه نیز حضور نیروهای مردمی بسیار تاثیرگذار بوده است.

معاون عمرانی استاندار کردستان تاکید کرد: بر اساس قانون مدیریت بحران کشور، شورای برنامه ریزی باید پنج درصد اعتبارات استانی را به مدیریت بحران اختصاص دهد.

ملکی اظهار داشت: اولین موضوع مدیریت بحران به پیشگیری اختصاص دارد و امیدواریم با تخصیص اعتبارات با تهیە تجهیزات شاهد آتش سوزی در سطح استان نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز