رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قروه:

جوان ۲۰ ساله در دریاچه سراب قروه غرق شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۹:۳۴
کد خبر: ۸۵۴۳۰۰
جوان ۲۰ ساله در دریاچه سراب قروه غرق شد
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قروه گفت: یک جوان ۲۰ ساله قروه‌ای در دریاچه سراب کوثر قروه غرق شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سعید حسن بیگی امروز در جمع خبرنگاران از غرق شدن جوان 20 ساله قروه ای در دریاچه سراب خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۱۵ و ۲۶ دقیقه عصر یکشنبه طی تماس تلفنی خبر غرق شدن این جوان به آتش‌نشانی اعلام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قروه عنوان کرد: سعید مظفری ۲۰ ساله به همراه دو نفر از دوستان خود در دریاچه سراب کوثر قروه مشغول شنا بود که طبق اظهارات دوستان خود غرق می‌شود.

حسن‌بیگی گفت: پس از بیرون کشیدن جنازه این جوان از آب مشخص شد حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه از غرق‌شدگی آن در عمق پنج تا شش متری می‌گذرد.

او افزود: سال گذشته یک پدر و پسر در دریاچه سراب کوثر قروه غرق شدند و امسال نیز این جوان ۲۰ ساله اولین قربانی شنا در منطقه ممنوعه شنا بود.

حسن‌بیگی اظهار داشت: ضرورت دارد قانون مناسبی برای جلوگیری از شنا در دو منطقه باباگرگر دلبران و دریاچه سراب کوثر قروه اتخاذ شود در این زمینه نیروهای انتظامی می‌توانند با ایجاد کشیک‌های مداوم موثر باشند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قروه افزود: هر چند در اطراف دریاچه سراب کوثر قروه علائم و تابلوهای هشداردهنده ممنوعیت شنا توسط شهرداری نصب شده است، اما بازهم مردم در آب‌های این منطقه شنا می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز