تکذیب استعفای استاندار آذربایجان‌غربی

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۸:۵۷:۰۲
کد خبر: ۸۵۵۱۰۵
تکذیب استعفای استاندار آذربایجان‌غربی
استاندار آذربایجان‌غربی با انتشار بیانیه‌ای ضمن رد استعفای خود از ادامه حضورش در این سمت خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در متن یادداشت شهریاری استاندار این استان آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم» 
مردم عزیز، فرهیختگان ارجمند و همراهان گرامی؛
سلام و درود بر شما
از زمانی که در دوران نوجوانی پا به عرصه سیاست گذاشتم، همواره با خود می‌اندیشیدم که هدف والا از فعالیت در این عرصه چیست؟
روزها و سال‌های زیادی گذشت و همه ما در کوران حوادث و اتفاقات و در تمام فراز و فرودها، کنار هم بودیم؛ در اشک‌ها و لبخندها. هشت سال با همه سختی‌ها و دشواری‌ها، دست در دست هم، از خاک و شرف و ناموس وطن محافظت کرده و چون متحد ایستادیم، سربلند بودیم ...
پس از آن، هنگامی که افتخار نمایندگی شما عزیزان در مجلس شورای اسلامی را پیدا کردم، هیچ لحظه‌ای را شیرین‌تر و ناب‌تر از لبخند رضایت شما مردم نیافتم. من و شما روزهایی آکنده از تلاش، مملو از همکاری و همدلی را با هم گذراندیم؛ لحظه‌های ناب و تکرار نشدنی که در کنار شما بزرگواران برای زدودن بساط توسعه نیافتگی از چهره این دیار سترگ به‌سر شد. چهار سالی که اگرچه سخت بود اما شما با مهر و محبت خالصانه خود، تمام کاستی‌ها و نواقص بنده را بخشیدید و بهترین خاطرات را در دفترچه زندگیم ثبت کردید و این حکایت همچنان ادامه دارد و پابرجاست.
رضایتمندی شما ولی‌نعمتان از خادمتان علاوه بر اینکه موجب شده تا با دلگرمی مضاعفی در ادامه مسیر اعتلای ایران اسلامی گام بردارم، بار مسئولیت بنده و تلاش برای فراهم ساختن بسترهای توسعه و مقابله با نابرابری‌ها را در من، دوصد چندان نمود. در این مسیر پر فراز و نشیب، لبخند رضایت شما همواره قوت قلبی بزرگ و اکسیر حرکت و امید در من بوده و هست. 
علاقه‌مندی شما عزیزان، گروه‌های متعدد سیاسی و فرهنگی و اقشار مختلف برای دعوت از اینجانب به منظور تکرار آن لحظات شیرین در سنگر خدمتگزاری در مجلس شورای اسلامی را ارج می‌نهم و این اعتماد تاریخی را به عنوان بزرگترین سرمایه زندگی‌ام، تا همیشه حفظ خواهم کرد.رضایت شما در همه فرصت‌های پیش آمده، گواه صادقی است بر اینکه تلاش توأم با صداقت، در بین مردمان قدرشناس سرزمینم، فراموش ناشدنی است. 
اکنون فرصت خدمت به مردمانی از جنس خود شما، صبور و تلاشگر، سربلند و تاریخ‌ساز در سرزمینی با قرابت‌های بی‌شمار فرهنگی با شما، برای بنده مهیا شده؛ خداوند چنین مقدر ساخته که مسیر ادامه خدمت به ملت شریف ایران برای من اینچنین ترسیم شود و از این مشیت الهی با اشتیاق و افتخار استقبال کرده و به همگامی با مردمی همچون شما مهربان و تلاشگر، به‌خود می‌بالم. همه هم و غم بنده بر این بوده و هست تا بتوانم خدمتگزاری صدیق و راستین برای مردم عزیز هرگوشه از ایران عزیز باشم
همچنین جا دارد از همه مسئولان و بزرگانی که دلسوزانه و با راهنمایی‌ها و ارشادات عالمانه خویش سبب افزایش این سرمایه و ارتقای سطح خدمتگزاری بنده به مردم فرهیخته کشور در طول تمام سال های گذشته شدند، صمیمانه تشکر و تقدیر نمایم.
بر پایه همان عهدی که با مردم فهیم آذربایجان‌غربی بسته‌ام و با امید به عنایات و لطف خداوندی، بر پیمان خود جهت وفای به عهد می‌مانم.
درخاتمه همچون همیشه ارادت قلبی خودم را به شما عزیزان اعلام داشته و از شما می‌خواهم که با دعای خیرتان، این فرزندتان را در مسیر اعتلای نام ایران در این گوشه از کشور عزیز، آذربایجان‌غربی همراهی نموده و فراموش نفرمایید.
نظر شما