رضایی: در آسیا بی‌رقیب هستیم

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۱:۲۴
کد خبر: ۸۵۵۲۵۱
رضایی: در آسیا بی‌رقیب هستیم
سرمربی خراسانی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: هرچند رنک یک آسیا را در اختیار داریم اما در ورزش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و باید با تمرکز کامل وارد میدان مسابقه شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هادی رضایی در خصوص حضور تیم ملی والیبال نشسته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند اظهار کرد: در مسابقات آسیایی، سهمیه پارالمپیک را به دست آورده‌ایم و هدف ما در مسابقات آسیایی تایلند کسب عنوان قهرمانی است. تیم ملی از آمادگی نسبی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردار است. امیدوارم بتوانیم مجدداً قهرمان آسیا شویم و روند پیروزی‌های خود را در آسیا و جهان حفظ کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردارند، رنک یک جهان هستیم و در آسیا رقیب نداریم اما نتایج در ورزش فقط و فقط در هنگام برگزاری مسابقه رقم می‌خورد. هیچ ضمانت و گارانتی وجود ندارد که فکر کنیم چون در جدول اولیم، پس قهرمانیم. برای مقام اولی وارد زمین می‌شویم و ان‌شاء‌الله بتوانیم مقام قهرمانی را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران عنوان کرد: فدراسیون جانبازان و معلولین بر اساس برنامه‌ای که دادیم، همه امکاناتی که تیم ملی نیاز داشت را فراهم کرده‌است.

رضایی در خصوص پاداش‌های باقی مانده بازیکنان مدال‌آور بازی‌های پارالمپیک آسیایی جاکارتا، بیان کرد: پاداش بازیکنان بر مبنای 3 میلیون تومان برای هر امتیاز بود که پرداخت شد. باید از وزارت ورزش و جوانان نیز تشکر کرد که این مبلغ را دادند. این پاداش در اختیار فدراسیون جانبازان و معلولین است و فکر می‌کنم تا هفته آینده بین بازیکنان توزیع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز