مدیرکل بنیاد مسکن استان خبرداد:

عقد قرارداد بانکهای عامل با هزار و ۴۶ متقاضی سیل زده تا کنون

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۵۵:۱۴
کد خبر: ۸۵۵۳۵۱
عقد قرارداد بانکهای عامل با هزار و ۴۶ متقاضی سیل زده تا کنون
مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: ۹ هزار و ۴۰ متقاضی به بانکهای عامل برای دریافت کمک های معیشتی، تعمیری و احداث معرفی شده اند که بانکها تا کنون با هزار و ۴۶ متقاضی عقد قرارداد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا: محمدتقی زمانی نژاد ضمن  اشاره به اینکه طبق آخرین آمار ، سیل اخیر در استان به ۱۸ هزار و ۲۰۳ واحد مسکونی خسارت وارد کرد، اظهار داشت: از این تعداد ۵ هزار و ۲۴۶ واحد در شهرها و ۱۲ هزار و ۹۵۷ واحد در روستاها بوده که ۱۰ هزار و ۶۷۳ واحد تعمیری و ۷ هزار و ۵۳۰ واحد نیز احداثی هستند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان همچنین از معرفی ۹ هزار و ۴۰ متقاضی به بانکهای عامل برای دریافت کمک های معیشتی، تعمیری و احداث خبر داد که بانکها تا کنون با هزار و ۴۶ متقاضی عقد قرارداد کرده اند.

 

وی همچنین از پرداخت ۱۲ میلیارد و ۸۲۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به  ۳ هزار و ۲۵۸  مالک واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل  و رانش در استان خبر داد و افزود : تا کنون ۵۵۵ واحد پی کنی، ۸۷ واحد اجرای فونداسیون، ۱۴ واحد اجرای ستون ، ۴ واحد اجرای سقف و ۳ واحد نیز تکمیل گردیده است که در صورت تسریع در روند پرداخت کمکها و تسهیلات توسط بانکها ، شاهد رونق در ساخت و سازها و تسریع در روند بازسازی و جبران خسارتها خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز