استاندار لرستان:

توزیع ۱۰ هزار پک درمناطق سیل زده استان/ لزوم تسریع در معرفی افراد واجد شرایط از طرف بنیاد مسکن

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۰:۰۲:۰۶
کد خبر: ۸۵۵۵۵۲
توزیع  ۱۰ هزار پک درمناطق سیل زده  استان/ لزوم تسریع در معرفی افراد واجد شرایط از طرف بنیاد مسکن
"سید موسی خادمی" با مدیران مرتبط با بحث سیلاب برای تسریع در رسیدگی به سیل زدگان اتمام حجت کرد.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛سید موسی خادمی در جلسه قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق سیل‌زده استان به منظور رسیدگی به مشکلات ناشی از سیلاب ضمن صدور آخرین دستورات اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده امروز تمامی بانک‌ها ابلاغیه را از مدیران خود در مرکز دریافت کرده و در حوزه پرداخت تسهیلات مسکن و کشاورزی باید تسریع کنند.

اوبا تأکید بر لزوم تسریع در معرفی افراد واجد شرایط از طرف بنیاد مسکن افزود: جهاد کشاورزی نیز در سامانه سجاد پرونده‌ها را وارد کرده و نسبت به معرفی کشاورزان آسیب دیده به بانک‌ها اقدام کند.

خادمی  با بیان اینکه مردم باید نسبت به تشکیل پرونده تا پایان خرداد اقدام کنند، افزود: افرادی که بعد از تاریخ مقرر ثبت نام نکنند از لیست خارج شده و دیگر نخواهند توانست از امکانات دولتی استفاده کنند.

او خاطرنشان کرد: دولت حدود یک‌هزار میلیارد تومان کمک بلاعوض در حوزه‌های مختلف به استان اختصاص داده است.

خادمی گفت: در حوزه مسکن ۴۹۰ میلیارد تومان، کشاورزی ۲۹۵ میلیارد تومان و ۲۵۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

او بیان کرد: در حوزه راه‌ها، بخش انرژی و... نیازمند اعتبار هستیم که در صورت تعیین و تصویب آن، کارهای اساسی‌تری انجام خواهد شد.

خادمی ضمن اشاره  به توزیع اقلام توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  بیان کرد: حدود ۱۰ هزار پک در استان توزیع خواهد شد که طبق آخرین گزارش تاکنون ۸۰۰ مورد پخش شده است.

او تاکید  کرد: در این بخش نواقصی وجود دارد که برای رفع آن باید به طور حضوری و میدانی روستا به روستا را بررسی کرد تا افرادی که مستحق دریافت این اقلام هستند مشخص شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز