مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان

سجاد سالک:اردبیل در حوزه سمن ها یکی از استان های فعال و درخشان است

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۷:۲۱:۴۴
کد خبر: ۸۵۵۵۵۶
سجاد سالک:اردبیل در حوزه سمن ها یکی از استان های فعال و درخشان است
مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان گفت :درحال حاضر در سطح کشور 2هزار و 500 سازمان مردم نهاد فعالیت دارند. سال 97 استان اردبیل در حوزه سمن ها یکی از استان های فعال و درخشان بوده است ادامه داد: انتظارها از استان اردبیل بالا رفته بطوری که امسال هم باید همچنان دراین حوزه فعال و جزو استان های برتر کشور شود.

به گزارش برنا،نشست صمیمی مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه بادبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل با حضور شفیعی مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل ، آقاخانی مدیرکل و نگاهی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد .

دراین جلسه ستاد سالک بااشاره به تعداد سازمان های مردم نهاد فعال در سطح کشور گفت : در حال حاضر 2 هزار و 500 سازمان مردم نهاد در سطح کشور و در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.
او بااشاره به اینکه سال 97 استان اردبیل در حوزه سمن ها یکی از استان های فعال و درخشان بوده است ادامه داد: انتظارها از استان اردبیل بالا رفته بطوری که امسال هم باید همچنان دراین حوزه فعال و جزو استان های برتر کشور شود.
مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: سمن های باید ارتباط خود را با مسائل روزجامعه بیشتر کنند و هرجا که نیاز به کمک سازمان های مردم نهاد بود پای کار بیایند که یکی از نمونه های این کار همین سیل اخیر بود که انصافا سازمان های مردم نهاد فعالیت بسیار درخشانی داشتند .
سالک تصریح کرد:امسال دو رویداد مهم را سطح کشور خواهیم داشت که یکی از این رویدادها انتخابات مجمع سازمانهای مردم نهاد بوده که این مجمع بعد از سه سال برگزار می شود .
او اضافه کرد: از دیگر اقدامات امسال اجرای طرح اعتبار سنجی سمن های حوزه جوانان است که این طرح را به صورت پایلوت در دو استان سمنان و قزوین طی ده روز آینده انجام می دهیم و از تمامی سازمان های مردم نهاد انتظار داریم که مشارکت داشته باشند و کمک یار ما باشند.
مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: طبق استاندار جهانی باید برای هر 5هزار جوان یک سازمان مردم نهاد دایر باشد که تلاش می کنیم دراین راستا تعداد سمن ها را تا سال 1400 به 4 هزار سمن درسطح کشور برسانیم .
سالک افزود: در کنار افزایش تعداد سمن ها به فکر بالا بردن کیفیت فعالیت سازمان های مردم نهاد نیز هستیم که اجرای طرح اعتبار بخشی سمن ها یکی از این اقدامات است .
اوبه برگزاری کارگاه های ملی اشاره کرد و گفت : امسال کارگاه امداد و نجات را درسطح ملی برگزار خواهیم کرد که انتظار داریم در این کارگاه ملی از استان اردبیل هم 3 سازمان مردم نهاد علاقمند به فعالیت دراین حوزه حضور داشته باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز