در دو بخش دختران و پسران؛

رقابت های دوومیدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در سنندج برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۱۳:۰۹
کد خبر: ۸۵۵۸۷۳
رقابت های دوومیدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در سنندج برگزار می شود
رقابت های دوومیدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در دو بخش دختران و پسران طی روزهای 28 لغایت 31 خردادماه به میزبانی سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های دوومیدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان رده های سنی نوجوانان و جوانان در دو بخش دختران و پسران کشور اواخر خردادماه به میزبانی کردستان برگزار می شود.

بر این اساس، 211 دونده در دو بخش پسران و دختران به نمایندگی از 19 استان کشور در این رقابت ها حضور خواهند داشت و رقابت های خود را در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی 22 گولان شهر سنندج برگزار می کنند.

109دونده در بخش پسران و 92 ورزشکار در بخش دختران به نمایندگی از استان های کردستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، قم، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، فارس، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان، تهران، بوشهر، اصفهان و البرز در این رقابت ها حضور خواهند یافت.

در پایان این مسابقات به نفرات و تیم های برتر از سوی فدراسیون حکم و مدال قهرمانی اهداء خواهد شد.

تیم کردستان با هفت نماینده در بخش دختران و هفت نماینده در بخش پسران در این رقابت ها شرکت می کند.

گفتنی است، رقابت های دوومیدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در بخش پسران 29 خرداد و در بخش دختران 31 خردادماه در مجموعه ورزشی 22 گولان شهر سنندج برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز