رییس فدراسیون هندبال درگفت وگو با برنا:

۱۲ هندبالیست ایرانی در اروپا بازی می کنند/ گروه سختی در مسابقات قطر داریم

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۳۴:۳۶
کد خبر: ۸۵۶۰۱۸
۱۲ هندبالیست ایرانی  در اروپا بازی می کنند/ گروه سختی در مسابقات قطر داریم
علیرضا پاکدل به خبرگزاری برنا گفت: 12 هندبالیست ایرانی در لیگ های اروپایی بازی می کنندکه اکثرا در کشور رومانی حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ پاکدل که روز یکشنبه برای حضور در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال لرستان به خرم آباد سفر کرده بودبا اشاره به حضور هندبالیست های ایرانی در لیگ های اروپایی  ،اظهار کرد: اکثر این بازیکنان در باشگاه های رومانی مشغول به بازی هستند.

او با اشاره به  مسابقات پیش روی ملی پوشان هندبال ،افزود:  تیم ملی هندبال ساحلی اواخر همین هفته برای حضور در  مسابقات قهرمانی آسیا  به کشور چین خواهد رفت وتیم ملی بزرگسالان نیز برای شرکت در  مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیوکه در کشور قطر برگزار می شودحضور خواهدیافت .

 پاکدل با اشاره به اردوی  تیم ملی  هدبال بزرگسالان  ،تصریح کرد:در مسابقات انتخابی المپیک 20 20 در گروه سختی قرار داریم که در واقع یکی از سخت ترین گروه های تاریخ هندبال کشور است  ولی امیدواریم باتوجه به وقت کمی هم که در اختیار داشته ایم  بهترین نتیجه ممکن را در این مسابقات بگیریم .

 رییس فدراسیون هندبال در ادامه به حضور مربی بدنسازاهل کراوسی در کشور اشاره کرد و گفت: این مربی که از مربیان برجسته هندبال  اروپااست   شب گذشته وارد کشور شده است وچون در کشورمان مربی  بدنساز تخصصی هندبال  نداشتیم از این مربی کراوسی   دعوت کرده ایم تا به مدت یک ماه در کشور حضور داشته باشند.

پاکدل اضافه کرد: این مربی اروپایی   از امروز در اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان حضور پیدا می کند وبه مدت  12 روز بحث  بدنسازی تیم ملی بزرگسالان زیر نظر این مربی انجام خواهد شد.

او خاطر نشان کرد:  باتوجه به رزومه وتخصص این مربی در بدنسازی پایه هندبال  نیز یک کلاس تخصصی بدنسازی پیشرفته هندبال را برگزار می کنیم تا همه مربیان  ایرانی هندبال بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز