در روزهای پایانی فصل بهار؛

کاشت ۱۳۶ هزار بوته گل فصلی و دائمی در شهرداری منطقه ۴

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۹:۰۲
کد خبر: ۸۵۶۲۷۱
کاشت ۱۳۶ هزار بوته گل فصلی و دائمی در شهرداری منطقه ۴
شهردار منطقه 4 مشهد گفت: کاشت بیش از 136 هزار بوته گل فصلی و دائمی تا پایان فصل بهار در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، غلامرضا غلامی اظهار داشت: کاشت گل و فضای سبز در شهری، افزایش زیبایی بصری و طراوت محیط، ارتقاء سلامت روحی و نشاط و شادابی بین شهروندان را به همراه دارد.

غلامی با بیان اینکه کاشت گل های فصلی و دائمی در سطح منطقه از فعالیت های مستمر اداره فضای سبز است که به صورت جدی در فصول مختلف دنبال می شود، تصریح کرد: به همین منظور تا پایان فصل بهار بیش از 136 هزار بوته گل فصلی و دائمی در سطح منطقه کاشته می شود تا این منطقه با زیبایی و طراوت بیشتری به استقبال فصل تابستان برود.

وی ادامه داد: این گل های فصلی و دائمی در معابر، میادین، آیلندها و بوستان های سطح منطقه کاشته خواهد شد که 33 هزار بوته از این گل ها دائمی و 103 هزار بوته نیز گل فصلی هستند.

شهردار منطقه چهار مشهد افزود: مارگاریت، گازانیا، عسلی، کوکب، آهار و ... از انواع گل های فصلی و دائمی هستند که در این مدت کاشته می شوند.

غلامی در پایان به کاشت انواع گل ها در طرح استقبال از بهار 98 اشاره کرد و اذعان داشت:در این ایام بیش از 480 هزار بوته گل فصلی و دائمی در سطح منطقه کاشته و دو المان گل در ضلع شمال و جنوب تقاطع غیر همسطح فجر در مسیر تشرف به حرم مطهر رضوی جانمایی و نصب شد.

شایان ذکر است در ساخت این المان ها که در طرح های فرش گل و وردنه اجرا گردید از 67 هزار بوته گل فصلی استفاده شده بود.

 

 

نظر شما