رئیس دانشگاه سمنان خبر داد:

برگزاری همایش علمی انتقال آب دریای خزر به سمنان

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۵:۲۹
کد خبر: ۸۵۶۴۱۰
برگزاری همایش علمی انتقال آب دریای خزر به سمنان
رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه همایش علمی تخصصی انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی و استان سمنان، بیست و پنجم خرداد ماه جاری برگزار می‌شود، گفت: این دانشگاه میزبان همایش خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسعود نصیری زرندی در نشست خبری خود در راستای برگزاری همایش انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران، در محل دانشگاه سمنان همزمان با ظهر دوشنبه برگزار شد، ضمن بیان اینکه این دانشگاه روز شنبه، بیست و پنجم خرداد ماه ۹۸ میزبان این همایش است، تاکید کرد: سخنرانی مسئولان و کارشناسان علمی، ارائه مقالات و… در زمره بخش‌های این همایش علمی یک روزه است.

وی با بیان اینکه همایش علمی تخصصی انتقال آب دریای خزر به استان سمنان در راستای اهمیت اجرای طرح مذکور در توسعه و حیات استان و فلات مرکزی ایران برگزار می‌شود، افزود: ضرورت اجرای طرح انتقال آب خزر به سمنان از سوی دولت و همچنین مجلس شورای اسلامی تائید شده و در این همایش به محورهای علمی این طرح پرداخته می‌شود.

رئیس دانشگاه سمنان سخنرانی چهره‌های علمی و کارشناسان را بخش اصلی همایش انتقال آب خزر به سمنان دانست و ابراز کرد: این همایش کاملاً علمی و تخصصی به انتقال آب دریای خزر به استان سمنان می‌پردازد و از هر گونه نگاه سیاسی به دور است.

نصیری زرندی با بیان اینکه این همایش به منظور اغنای افکار عمومی در زمینه ضرورت اجرای طرح انتقال آب خزر به سمنان برگزار می‌شود، ابراز کرد: وظیفه دانشگاه نگاه به مطالبات مردمی است و اگر امروز مطالبه مردم تأمین آب و اجرای این طرح باید باید آن را برگزار و میزبانی کرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره زمان این همایش، تاکید کرد: با وجود تلاش یک ساله برای برگزاری همایش انتقال آب خزر به سمنان، در طول این مدت بارها تاریخ و زمان اجرای آن تغییر و یا تعویق شد که البته عواملی جز دانشگاه سمنان در آن دخیل بودند اما خوشبختانه این همایش شنبه هفته آتی در سمنان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه سمنان الگوی مصرف، مطالعات فنی، مطالعات زیست محیطی، مطالعات اجتماعی و اقتصادی، مطالعات سیاسی و سرمایه گذاری را شش محور اصلی این همایش دانست و گفت: ۹ مقاله مربوط به محور الگوی مصرف، هشت مقاله در محور مطالعات فنی، شش مقاله محور مطالعات زیست محیطی، شش مقاله مرتبط با محور مطالعات اجتماعی و اقتصادی، دو مقاله در خصوص مطالعات سیاسی و یک مقاله نیز در زمینه محور سرمایه گذاری به این همایش ارسال شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز