مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین خبر داد:

مجوز ۱۱۸ مجتمع گلخانه ای در استان

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۵:۵۹
کد خبر: ۸۵۶۷۵۷
مجوز ۱۱۸ مجتمع گلخانه ای در استان
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: تاکنون ۱۱۸ مجتمع گلخانه ای در استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند که ۸۰ مورد آنها فعال و ۳۸ مورد راکد هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرتضی علیخانی در نشست بررسی مشکلات سرمایه گذاری استان قزوین که در استانداری برگزار شد ؛ گفت: استان قزوین امسال در حوزه گلخانه‌ها با توجه به بارندگی‌ها و نوع کشت محصول، وضعیت خوبی دارد اما متأسفانه ده‌ها مجتمع گلخانه‌ای در استان مجوز فعالیت دریافت کرده و هیچ اقدامی انجام نداده اند.

علیخانی بیان کرد: مجتمع‌های گلخانه‌ای اهمیت زیادی برای استان دارند و به شرطی مورد حمایت قرار می‌گیرند که عملیات اجرایی آنها بسرعت صورت گیرد و با توقف مواجه نشود.

وی یادآورشد: در بخش انرژی خورشیدی، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و هتل هم با مشکلاتی مواجهیم و بسیاری ازآنها تکمیل نشده و به سرانجام نرسیده که یکی از دلایل ایجاد این نوع مشکلات، صدور مجوز سرمایه گذاری توسط دستگاه های اجرایی بدون طرح آنها در مرکز سرمایه گذاری استان است که در نهایت به توقف طرح بعد از صدور مجوز منجر می‌شود.

علیخانی گفت: مهمترین اولویت ستاد جذب سرمایه گذاری استانداری اثبات اهلیت سرمایه گذار و متقاضی است تا منابع ملی به راحتی در اختیار افراد ناتوان قرار نگیرد.

وی افزود: در صدور مجوز برای سرمایه گذاری باید همه جوانب بررسی شود تا در شروع و یا حین کار شاهد توقف طرح‌ها نباشیم.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین تصریح کرد: تاکنون ۱۱۸ مجتمع گلخانه ای در استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند که ۸۰ مورد آنها فعال و ۳۸ مورد راکد هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز